۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹

صلح و سازش میان دو طایفه با وساطت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک

 صلح و سازش میان دو طایفه با وساطت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صلح و سازش میان دو طایفه در عنبر آباد که بر سر اراضی کشاورزی اختلاف داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان کرمان در شهرستان عنبر آباد حضور پیدا کرد و در جلسه فرمانداری این شهرستان از موضوع نزاع و درگیری میان دو طایفه در عنبر آباد بر سر اراضی کشاورزی مطلع شد.

به همین منظور بابایی در جمع اعضای دو طایفه بزرگ توکلی و چاره از طوایف بزرگ عنبرآباد حاضر شد و ضمن استماع اظهارات طرفین دعوا در جریان این اختلاف که حدود یک سال به طول انجامیده بود قرار گرفت.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره جزییات اختلاف این دو طایفه اظهار کرد: نزاع و درگیری یک ساله میان دو طایفه در عنبر آباد بر سر اراضی کشاورزی منجر به جرح و ایراد خسارات فراوان و طرح شکایت‌های متعددی در مراجع قضایی شده بود به طوری که پرونده اختلاف دو طایفه ۳۰ نفر شاکی و متهم داشت و ۱۵ خانواده از دو طایفه درگیر این موضوع بودند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به اینکه ابعاد این پرونده در حال گسترش و خانواده‌های بسیاری را درگیر کرده بود، به همراه مسئولان قضائی، فرماندار، ریش سفیدان و مصلحان شهرستان عنبرآباد، زمینه صلح و سازش میان این دو طایفه بزرگ توکلی و چاره را فراهم کردیم.

بابایی گفت: صلح و سازش میان این دو طایفه در عنبر آباد منجر به مختومه شدن پرونده‌های بسیاری در مراجع قضائی شده است.

کد خبر 5927464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha