۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

معاون اجتماعی قوه قضاییه:

تعامل همه دستگاه ها برای پیشگیری از جرایم ضروری است

تعامل همه دستگاه ها برای پیشگیری از جرایم ضروری است

کرمان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه بحث پیشگیری از جرم یکی از موضوعات مهم کشور است، بر ضرورت تعامل همه دستگاه ها برای پیشگیری از جرایم تاکید کرد.

اصغر جهانگیر در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بحث پیشگیری از جرم یکی از موضوعات مهم کشور است، ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید اهتمام لازم را برای اجرای امنیت پایدار در کشور فراهم نمایند که بخشی از آن به مردم برمی گردد که باید آگاه سازی و اطلاع رسانی صورت بگیرد تا مردم در این حوزه کمک کنند.

جهانگیر بیان کرد: بخشی دیگر به سایر دستگاه‌های مربوط می‌شود که هم در مجلس نیاز به تدوین قوانین متناسب برای پیشگیری از تخلفات است و هم دولت باید در حوزه نظارتی بر اساس فرمایشات ریاست جمهوری در راستای مأموریت بخش‌های مختلف، می‌توانند این وظیفه را عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: در نهایت قوه قضائیه در جاهایی که نیاز است باید ورود پیدا کند و سه قوه باید بیش از پیش همکاری کنند تا بتوانیم در حوزه پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم همانند سایر حوزه‌ها موفق باشیم.

شایان ذکر است؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در ادامه سفر خود از زندان رفسنجان و مهمانشهر این شهرستان نیز بازدید کرد.

کد خبر 5927640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha