۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲

سرهنگ باباپور خبر داد؛

کشف ۵۶ کیلوگرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر

کشف ۵۶ کیلوگرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از عملیات موفق پلیس در دستگیری یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب پایتخت خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات ۵۶ کیلوگرم شیشه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و پرونده‌ای در این خصوص در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و چگونگی عملکرد مظنون پرونده برای پلیس محرز شد و محل اختفای و نگهداری مواد مخدر شناسایی شده و اقدامات مقدماتی جهت اخذ دستور ورود به مخفیگاه متهم از طرف مرجع قضایی انجام شد.

وی گفت: سرانجام عصر روز گذشته پس از انجام همه جوانب و مقدمات کار، مأمورین این پلیس با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل اختفای متهم مراجعه و در اقدامی ضربتی موفق شدند متهم را دستگیر کنند؛ با ورود به مخفیگاه، سریعاً نسبت به جست‌وجو و بازرسی دقیق محل اقدام شد که مقدار ۵۶ کیلوگرم شیشه در بسته بندی‌های مختلف کشف شد.

سرهنگ حسین باباپور در پایان اعلام کرد: متهم جهت پیگرد قضایی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 5927813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • س IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      ذلیلی بشه انشاالله تورو خدا از هرکی شیشه میگیرید که میفروشه در ملا عام اعدامش کنید جون عزیزتون با شیشه سخت برخورد کنید تا نسلش مثل کراک کنده شه زندگیم داره با یه بچه از هم میپاشه
    • م IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      1 0
      ومتهم آزاد شد تا وقتی که قانون محکم اجرا نشه خیلیا مواد فروشی رو یه شغل بی دردسر با پول خوب انتخاب کردن،چند نفر گرفتین اعدام کنید همه چی درست میشه