۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱

سردار بنی اسدی فر خبر داد؛

کشف ۵۵ کیلوگرم مرفین در ایستگاه راه آهن زاهدان

کشف ۵۵ کیلوگرم مرفین در ایستگاه راه آهن زاهدان

رییس پلیس پیشگیری فراجا از کشف ۵۵ کیلوگرم مرفین در بازرسی از خودروی سواری لیفان در ایستگاه پلیس راه آهن جنوب شرق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر اظهار داشت: همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر ایستگاه راه آهن زاهدان حین کنترل و بازرسی خودروهای تحویلی به انبار توشه راه آهن برای ارسال به مقصد تهران به یک دستگاه خودرو لیفان ۸۲۰ با مالکیت شخصی، مشکوک که در بازرسی اولیه هیچ گونه وسیله غیر مجازی کشف نشد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: با عنایت به اهمیت قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط ریلی مأموران مواد مخدر این پلیس در سراسر کشور با توجه به آموزش‌های مکرر و حضور در کلاس‌های تخصصی، نسبت به رفتار و روحیات فرد فرستنده مظنون و با هماهنگی مقام قضایی و واحد سپکای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ارسال خودرو جلوگیری تا مجدداً به صورت تخصصی مورد بازدید قرار گیرد.

سردار بنی اسدی فر در ادامه گفت: پس از بازرسی دقیق با استفاده از تجهیزات فنی در اختیار، همکارانم در پلیس راه آهن موفق به کشف ۷۶ بسته به وزن ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین که با لفافه وکیوم شده در ورق آلومینیوم که به صورت ماهرانه‌ای در نقاط مختلف خودرو، سپر عقب و درب‌های خودرو کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پیشگیری فراجا در پایان افزود: برابر هماهنگی انجام شده با مقام قضایی، دستگیری تحویل گیرندگان خودرو در مبدا و مقصد صادر و با نیابت قضایی موضوع در دستور کار مأموران پلیس راه آهن تهران قرار گرفت که با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا هر ۲ نفر در ایستگاه راه آهن تهران دستگیر شدند.

کد خبر 5927838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباسعلی جهانتیغ US ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      4 0
      درود