۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸

حسین یکتا:

جمهوری اسلامی ایران پشتیبان محرومان و مظلومان است

جمهوری اسلامی ایران پشتیبان محرومان و مظلومان است

کرج- روای دفاع مقدس گفت: در جمهوری اسلامی ایران پرچم حق و حقیقت بالا است و ما پشتیبان محرومان و مظلومان هستیم.

به گزارش مهر، حسین یکتا عصر چهارشنبه در نخستین یادواره سالگرد شهادت شهید سیدروح‌الله عجمیان که در محل مسجد جامع کمالشهر کرج برگزار شد، با بیان اینکه خون شهدا صدقه جاریه است، اظهار کرد: دشمنان در تاریخ‌های مختلف از راه حربه‌های تهاجم فرهنگی و ضد دیپلماسی، تهدید نظامی، فتنه‌های اجتماعی و تحریم اقتصادی قصد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند ولی به اراده پروردگار تمامی فتنه‌انگیزی دشمنان خنثی شد.

وی افزود: الان در کشور جمهوری اسلامی ایران پرچم حق و حقیقت بالا است و دشمنان نتوانستند پایه‌های مستحکم این انقلاب را متزلزل بکند به این علت که توجه رزمندگان، بسیجیان و اصناف و نسل انقلابی به ولایت فقیه خود بود.

روای دفاع مقدس با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فلسطین کلید رمزآلود ظهور و تمدن نوین اسلامی است، تصریح کرد: قصه فلسطین در واقع قصه دعوای قبله‌ها و قوم فتنه‌گر بنی اسرائیل است.

یکتا با بیان اینکه فتح الفتوحات جوانان در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی با توکل به اراده الهی موجب برپا شدن و تجلی مجدد عاشورا و کربلا می‌شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران پشتیبان محرومان و مظلومان است.

روای دفاع مقدس با اشاره به اینکه غرق شدن فرعونیان در نیل نزدیک است، گفت: دشمنان به آتش‌باران تهاجمات ترکیبی و ضد فرهنگی به سمت قلوب جوانان هجوم آوردند ولی نتوانستند از موانع معنویت ایمانی و تقوایی قلوب جوانان انقلابی و ولایتمدار عبور کنند.

این مراسم شهدای با حماسه‌خوانی حاج سید رضا نریمانی، حاج امیر عباسی و کربلایی حبیب عبداللهی با حضور با شکوه مردم استان ولایتمدار البرز همراه بود.

کد خبر 5928018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha