۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۱۰

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه:

جهاد تبیین علاج هجمه‌های رسانه‌ای دشمن است

جهاد تبیین علاج هجمه‌های رسانه‌ای دشمن است

زرندیه-فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت:دشمن تمام توان خود را برای به انحراف کشیدن عقاید و تفکرات جوانان به کار گرفته‌ که جهاد تبیین علاج هجمه های رسانه‌ای دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محسن صادقی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان زرندیه اظهار داشت: امروز محوریت تفکر شیطانی با آمریکا و اسرائیل است و چنانچه بخواهیم در برابر شیطان بایستیم باید با آمریکا و اسرائیل مبارزه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه ولایت فقیه را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی خواند و افزود: شکست ذلت بار این روزهای اسرائیل در برابر جبهه مقاومت وجود نعمت الهی ولایت فقیه است.

سرهنگ صادقی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را برای به انحراف کشیدن عقاید و تفکرات جوانان و نوجوانان نظام به کار برده است و ما باید خطر هجمه رسانه‌ای را درک کرده و به دنبال پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل جوان باشیم.

وی با اشاره به سوالات و شبهاتی که دشمنان برای ناامید کردن مردم توسط فضای مجازی بین مردم انتشار می‌دهند، افزود: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همچون شهید فهمیده، دانش آموزان دیروز و از اسطوره‌های امروز باید با جهاد تبیین اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی جوانان را از انحراف بازداریم.

کد خبر 5928020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha