۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

ترویج معارف مهدوی نیازمند نگاه تبیینی است

 ترویج معارف مهدوی نیازمند نگاه تبیینی است

ساری- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: نگاه تبیینی برای ترویج معارف مهدویت در جامعه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی پیش ازظهر پنجشنبه درمراسم تجلیل از فعالان و خادمان مهدویت استان با بیان این که حوادث غزه تابلویی از اقدام خصمانه اسرائیل و شرارت‌های کشورهای غربی به ویژه آمریکا ومستکبران را نشان می‌دهد، افزود: همچنین این حوادث تابلویی از مقاومت توأم با عزت و اقتدار است.

وی با بیان این که ملت مقاوم فلسطین و غزه با الگوگرفتن از شهدای مقاومت، صحنه‌های زیبایی از شجاعت و اقتدار و عزت را خلق کردند، جنایات رژیم ددمنش و کودک کش اسرائیل را محکوم کرد و گفت: ملت مظلوم غزه با بهره‌گیری از انقلاب اسلامی ایران و شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی تابلوهای زیبایی از مقاومت و مجاهدت خلق کردند و دنیا را به تحسین و تحیر واداشتند.

وی اظهار داشت: وقتی سخن از افضل اعمال در انتظار فرج به میان می‌آید این انتظار عمل محسوب می‌شود نه رفتار و اگر قرار انسان و جوانی مهدوی و مبتنی بر آموزه‌های دینی تربیت شود باید ویژگی‌هایی از جمله معرفت و شناخت درست داشته باشد.

معاون استاندار مازندران با بیان این که باید معرفت جمعی شکل بگیرد و تصمیمات جمعی نیز بهینه شود، افزود: در حوزه فرهنگ معنویت باید نگاه تبیینی متناسب با ذائقه مخاطب داشته باشیم و برنامه‌های خود را مبتنی بر نگاه طبیعی پیش ببریم تا کار و اثری ماندگاری داشته باشد.

گرجی با عنوان این که دستگاه‌های دولتی نقش تسهیل‌گری دارند، گفت: امورات مربوط به حوزه مهدویت باید به مردم واگذار شود زیرا سیاست دولت مردمی شدن همه امور است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی به نوعی فضای حقیقی شد گفت: امروز حیات نوجوان و کودک و جوان ما در فضای مجازی است پس زبان هنر باید در انتقال پیام به ویژه در فضای مجازی استفاده کنیم.

کد خبر 5928298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha