۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹

هفته نهم لیگ‌بیست‌وسوم؛

پنالتی استقلال درست نبود/ معیار داوران برای پنالتی مشخص نیست

پنالتی استقلال درست نبود/ معیار داوران برای پنالتی مشخص نیست

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به اشتباهات داوری در دیدار استقلال و شمس آذر گفت: معلوم نیست معیار داوران برای اعلام پنالتی چیست؟

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص نحوه داوری دیدار استقلال و شمس آذر قزوین اظهار داشت: از نتیجه بازی مشخص بود که عملکرد داور خوب نبوده است. همرنگ در این دیدار اشتباهاتی داشت که کاملاً روی نتیجه بازی تأثیر داشت. پنالتی که برای استقلال گرفت درست نبود چرا که مدافع شمس آذر اصلاً با بازیکن استقلال کاری نداشت.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکن استقلال در محوطه جریمه شمس آذر مرتکب خطا شده است افزود: در محوطه دو بازیکن هیچ خطایی به روی هم انجام ندادند. در فوتبال درگیری‌های این چنینی برای تصاحب محسوب می‌شود که اصلاً اعلام خطا نمی‌شود.

عسگری در ادامه با اشاره به اشتباهات داروی عنوان کرد: در ادامه هم در دقیقه ۴۳ باید یک پنالتی برای شمس آذر اعلام می‌کرد چرا که مدافع استقلال کاری با توپ نداشت و فقط بازیکن شمس آذر را زد. من نمی‌دانم در کلاس‌های داوری چه چیزی به داوران یاد می‌دهند. واقعاً معیار داوران برای اعلام پنالتی چه خطایی است؟ در تصاویری که در تلویزیون ما دیدیم هیچ خطایی صورت نگرفت.

کد خبر 5928639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha