۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳

قائم مقام سازمان تبلیغات کشور:

معلمان قرآنی نقش راهبردی در مقابل توطئه‌های دشمن دارند

معلمان قرآنی نقش راهبردی در مقابل توطئه‌های دشمن دارند

اراک- قائم مقام سازمان تبلیغات کشور گفت: معلمان قرآنی نقش برجسته و راهبردی در مقابل توطئه‌های دشمن دارند که این‌ مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از نوجوانان حافظ قرآن و آئین اختتامیه جشنواره گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی محلات، اظهار داشت: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران در قله‌های رفیع عزت و سربلندی قرار گرفته است که نوجوانان و جوانان باید با تحصیل علوم مختلف در مسیر توسعه و تعالی نظام گام بردارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان از هر فرصتی در راستای تحقق اهداف شوم خود بهره گیری می‌کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر لزوم آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان نسبت به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: معلمان و مربیان قرآنی باید به دانش‌آموزان در مسیر شناخت توطئه‌های دشمن آگاهی بخشی لازم را ارائه کنند.

حجت الاسلام حریزاوی گفت: پیشرفت و یادگیری قرآن دانش آموزان در گرو تلاش و هم افزایی معلمان و والدین است.

وی بیان کرد: با توجه به نقش معلمان در جامعه آموزشی کشور انتظار می‌رود فرهنگیان در راستای تربیت نسل مؤمن و متدین نسبت به ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی به دانش آموزان اقدام کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: جریان جهانی سلام فرمانده از سوی معلمان و مادران فراگیر و در سال تحصیلی رونق گرفت.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه تحولات کنونی دنیا زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است، گفت: تحولات فلسطین، مقاومت و ایستادگی کودکان غزه در مقابل رژیم صهیونیستی نشانه تقویت ایمان و آمادگی جهان برای ظهور است و باید اذعان داشت که نسل‌های دهه ۸۰ و ۹۰ سربازان امام زمان (عج) هستند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز در این آئین گفت: احادیث و روایات فراوانی در خصوص اهمیت و جایگاه حفظ قرآن ارائه شده و افرادی که کلام وحی را می‌آموزند و افرادی که فرا می‌گیرند نزد خداوند متعال جایگاه رفیع دارند.

میکائیل باقری افزود: برگزاری جشنواره گل‌های محمدی و گل‌های فاطمی قرآنی میدان تمرین هم افزایی است و فعالیت‌های قرآنی گروهی مسئولان شهرستان محلات قابل توجه است که جای تقدیر دارد.

در این آئین از ۲۰۰ دانش‌آموز حافظ قرآن کریم تجلیل شد.

کد خبر 5928669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha