۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

مدعیان حقوق بشر در مورد جنایات غزه سکوت کرده‌اند

مدعیان حقوق بشر در مورد جنایات غزه سکوت کرده‌اند

کرمانشاه- فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با اشاره به اینکه آمریکا صحنه گردان تحولات این روزهای فلسطین است، گفت: مدعیان حقوق بشر در مورد جنایات غزه سکوت کرده‌اند.

سرهنگ مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی با چراغ سبز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: آمریکا همان گرگ در لباس میش است و امروز این ماهیت گرگ صفتی آمریکا برای جهانیان به وضوح قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: کشتار زنان و کودکان بی گناه در سایه حقوق بشری اتفاق می‌افتد که توسط مدعیان دروغین حقوق بشر در دنیا فریاد زده می‌شود.

کاکایی بیان کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر برای رسیدن به منافع خود اگر زورشان به ملت و دولتی برسد دست به کشتار مردم بی دفاع آن کشورها می‌زنند.

وی ادامه داد: اگر در جایی زورشان به ملت و حاکمیتی نرسد و نتوانند حمله نظامی انجام دهند به دنبال تسخیر فکر و قلب و اذعان جوانان آن کشور می‌روند تا بتوانند از این روش به مقاصد شوم خود برسند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: دشمن کور خوانده است و هنوز جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را نشناخته است به قول حاج قاسم عزیز ما ملت امام حسینیم و ملت امام حسین علیه السلام زیر بار ظلم نخواهد رفت.

کد خبر 5928940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha