۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶

روند یکسان ترسناک قهرمانی برای پرسپولیس؛

کپی برابر اصل سرخ در یک سوم ابتدایی لیگ بیست و سوم

کپی برابر اصل سرخ در یک سوم ابتدایی لیگ بیست و سوم

تیم فوتبال پرسپولیس شرایط کاملا مشابه با فصل گذشته در لیگ برتر فصل جاری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری شد که مدعیان قهرمانی توقف قابل ملاحظه‌ای داشتند.

پرسپولیس همچون استقلال مساوی کرد تا شانس صعود به صدر را از دست بدهد. سپاهان نیز تن به شکست مقابل ملوان داد تا فاصله بین تیم‌ها به حداقل برسد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به قهرمانی در فصل گذشته رسیدند که شروع فصلی مشابه با وضعیت فعلی خود داشتند. دو تساوی پرسپولیس در هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر امسال باعث شروع انتقاد از عملکرد کادر فنی این تیم شده است اما مقایسه آن با فصول گذشته نشان دهنده ثبات فرمول قهرمانی این تیم در یک سوم ابتدایی فصل جاری دارد.

پرسپولیس در لیگ بیست و دوم ۱۵ امتیاز از هشت بازی ابتدایی خود داشت. این تیم امسال هم ۱۸ امتیاز کسب کرد که یک امتیاز با تصمیم کمیته انضباطی به دلیل تخلف از آئین نامه سقف بودجه قراردادها کسر شد.

کپی برابر اصل سرخ در یک سوم ابتدایی لیگ بیست و سوم

سرخپوشان پایتخت آمار قابل قبولی در فصل جاری دارند تا دو تساوی این تیم چندان به چشم نیاید اما این در حالی است که رقیب سنتی‌اش استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و همچنان به صدر جدول تکیه زده است.

پرسپولیس در امر گلزنی هم آمار خیلی بهتری نسبت به مدت مسابقه فصل گذشته دارد. سرخپوشان ۱۱ گل زده دارند اما فصل قبل فقط هشت گل زده در هشت بازی خود داشته‌اند. سرخ‌ها از لحاظ آماری نتایج به مراتب قابل قبول تری را گرفته‌اند اما آنچه برای هواداران این تیم حاشیه اطمینان ایجاد نکرده است نتایج سایر رقیبان در مسیر قهرمانی فصل جاری است.

یحیی گل محمدی چاره‌ای جز بهبود عملکرد تیمش با توجه به رقابت تنگاتنگی که در جدول ایجاد شده است، ندارد. پرسپولیس برای جبران امتیازات از دست رفته باید از سد حریفان جدی خود نظیر سپاهان اصفهان و استقلال بگذرد تا جهشی بزرگ در جدول پیدا کرده و از عنوان قهرمانی‌های خود دفاع کند.

کد خبر 5929480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha