۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

نماینده تام الاختیار وزیر علوم:

خواسته‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود

خواسته‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود

سنندج_ نماینده تام الاختیار وزیر علوم گفت: همزمان با برپایی میز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه کردستان طی سه روز گذشته تلاش براین است تا در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر طیبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در آستانه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کردستان روز چهارشنبه ۱۰ آبان سامانه سامد در دانشگاه کردستان افتتاح شد و از روز چهارشنبه به مدت سه روز از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ میز ارتباطات مردمی پاسخگوی درخواست‌های مردمی بود.

وی افزود: برپایی این میز در رسیدگی به درخواست متقاضیان و تسریع در روند پاسخگویی به درخواست‌ها مهم است که از طریق میز ارتباطات مردمی درخواست‌ها در چهار موضوع درخواست، شکایات، گزارش مردمی و ایده و نظر پیگیری می‌شود.

نماینده تام الاختیار وزیر علوم خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه دولت سیزدهم و شعار دولت مبنی بر مردمی بودن، هدف این است که درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در بازه زمانی ۱۵ روزه رسیدگی و مشکلات مراجعین حل شود.

وی اضافه کرد: طی سه روز گذشته بیش از ۱۰۰ کارمند، دانشجو و اعضای هیأت علمی به میز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه کردستان مراجعه کردند که در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و پاسخ داده می‌شود.

طیبی در رابطه با روند پیگیری کار عنوان کرد: پس از مراجعه متقاضیان به میز ارتباطات مردمی، درخواست‌ها توسط مدیر ارشد استانی بررسی و نظر کارشناسی اظهار می‌شود و در ادامه نماینده تام الاختیار وزیر دستور را به مجموعه مورد نظر صادر می‌کند.

وی افزود: در ادامه این روند دستور در سامانه سامد ثبت و از این طریق گردش کار می‌شود و جهت اقدام به دست شخص مورد نظر خواهد رسید.

کد خبر 5930041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha