۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۳

امام جمعه زرندیه:

عملیات طوفان الاقصی ضربه جبران ناپذیر بر پیکره اسرائیل وارد کرد

عملیات طوفان الاقصی ضربه جبران ناپذیر بر پیکره اسرائیل وارد کرد

زرندیه- امام جمعه زرندیه گفت: عملیات طوفان الاقصی ضربه جبران ناپذیری بر پیکره رژیم جعلی صهیونیسم وارد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی بعدازظهر یکشنبه در نود و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه اظهار کرد: این عملیات از یکسو نشان از سطح بالای قدرت اطلاعاتی و نظامی مقاومت داشت و از سوی دیگر شکست اطلاعاتی، نظامی و آشکار شدن ضعف رژیم صهیونیستی و شکست هیمنه پوشالی آنها را در پی داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به موضوع فرهنگ‌سازی در زمینه فرزندآوری گفت: دولت باید سیاست‌های تشویقی خود را برای ترغیب بیشتر خانواده‌ها و زوج‌های جوان به فرزندآوری افزایش دهد و در این راستا با اهتمام بیشتری گام بردارد.

وی با بیان اینکه بدون توجه به فرزندآوری و حفظ جوانی جمعیت نمی‌توانیم به ایران قوی بیندیشیم تصریح کرد: به طور قطع جمعیت از ارکان مهم قدرت هر کشوری است و توجه به مسئله جمعیت برای آینده کشور از ضروریات است.

تقویت باورهای دینی راهکاری برای افزایش جمعیت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در ادامه این نشست اظهارکرد: تقویت باورهای دینی یکی از مهمترین راهکارهای افزایش جمعیت و حفظ جوانی جمعیت است چرا که مردم متدین کشور ما طبق آموزه‌های دینی و ایمان و باورهای دینی خود بسیاری از مسائل و مشکلات پیش روی فرزندآوری را حل شده می‌دانند.

احمد جوانمرد گفت: جنایات منحوس اسرائیل در به خاک و خون کشیدن خانواده‌های بی دفاع و کودکان مظلوم فلسطین محکوم است و به طور حتم با پیروزی جبهه مقاومت این رژیم همچنین استکبار جهانی از صفحه روزگار محو می‌شود.

کد خبر 5931139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha