۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱

سردار رحیمی اعلام کرد؛

طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک

طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک از کشف ۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی گفت: بررسی‌های میدانی و همچنین رصد فضای مجازی مشخص شد برخی تولیدکنندگان لاستیک علیرغم تولید انبوه با احتکار لاستیک‌های تولیدی به دنبال عرضه محصولات خود در بازار نیستند. این اقدام مجرمانه علاوه بر افزایش کاذب قیمت لاستیک تولیدهای مورد نظر، نارضایتی عمومی را در پی داشت.

وی عنوان داشت: در این راستا طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک خودروهای سبک و سنگین به مدت ۶ روز اجرا شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم‌ها و گشت‌های بازرسی با حضور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و… تشکیل شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه بازرسی و سرکشی از انبارهای کارخانه‌های تولیدی، نمایندگی‌های فروش لاستیک و نشانگاه‌های اقتصادی آنان در دستور کار تیم‌های بازرسی قرار گرفت، بیان داشت: در اجرای این طرح ۳۴ پرونده احتکار تشکیل و ۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۸۵ میلیارد تومان کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور قرار دارد، خاطر نشان کرد، در اجرای این طرح ۴۴ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

کد خبر 5931652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      5 1
      اینها همه اش از فرصت های تحریم‌ها ست که در اختیار افراد سود جو و خدانشناس قرار گرفته
    • مشکی فام IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      5 0
      بهترین روش عرضه فروش اینترنتی توسط شرکت های تایر سازی است با استفاده از مدارک خودرو ،(فروش اینترنتی بنرخ دولتی توسط واحد فروش کارخانه کار بسیار پسندیده و خوبیه که دست واسطه کوتاه شده)
    • قاسم IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      6 0
      اینها با جان مردم بازی می‌کنند.یک نمونه ش خود من چند وقته دارم میرم سایت لاستیک ثبت نام کنم میزنه اتمام نوبت.توان خرید لاستیک آزاد رو هم ندارم.مجبورم همین لاستیک فرسوده استفاده کنم کی بترکه و کار دستم بده خدا میدونه
    • احمد نوری IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      3 0
      نکنید توروخدا، من به شخصه شرمنده شدم از این همه جدیت و تلاش برای ثبات در جامعه،من بدهکارتون هستم تا ابد،لاستیک پراید به فاصله 14 ماه 1ز دوحلقه 1350 رسیده 3800،واقعا جای تقدیر و تشکر نداره
    • حسین IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      2 1
      من الان چندروزاست دیگه مسافرکشی که تنهادرامدم است نمیتونم برم شرم برشما
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 1
      همشون دوباره ازاد میشن اینو خودشون هم میدونند
    • GB ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      2 1
      مطمئنا این طرحهای بدون کارشناسی و آبکی وضعیت رو بدتر میکنه. کاش دولت در خیلی از امور دخالت نمی‌کرد. اگه دخالت نمی‌کرد وضعیت بازار خودرو و خیلی کالاهای دیگه الان این نبود. خودروها رو دست شرکت‌ها مونده بود کسی نمیخرید. پارکینگها، خانه ها، و حیاطها و بورس‌ها مملو از خودرو ،ولی بازار ؟؟؟؟
    • کا IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      2 0
      از برکات دولت مردمی . دوسال پیش لاستیک گرفتم جفت ۸۰۰ الان همون خریدم جفتی ۴ ملییون
    • علی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      2 0
      فقط جلوی واردات لاستیک خارجی را ازاد کنین، کسی لاستیک ایرانی اشغال استفاده نمیکنه، مفت هم نمیبرن ملت
    • حسن IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      2 0
      خب نتیجه این اقدامات چیه؟ لاستیک ارزون شد ؟ سایت ثبت نامش درست شد ؟ بابا بسه دیگه خسته شدیم نه پیر شدیم از این اقدامات و اخبار کذب شما
    • ق د IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      1 0
      فقط مردم سر در گم میکنید..با این قولها...دروغ..دروغ...مردم سر کارن..خلاص