۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۱

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی لرستان:

رویداد استارتاپی «ایده شو فناوری اطلاعات در صنعت» برگزار می‌شود

رویداد استارتاپی «ایده شو فناوری اطلاعات در صنعت» برگزار می‌شود

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از برگزاری رویداد استارتاپی «ایده شو فناوری اطلاعات در صنعت» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد محمدی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری رویداد ایده شو فناوری اطلاعات در صنعت اظهار داشت: درحالی‌که نسل چهارم صنعت، انقلابی در نحوه تولید و توزیع محصولات توسط شرکت‌ها ایجاد کرده است، تولیدکنندگان در جهان در حال ادغام فناوری‌های جدید معرفی شده در انقلاب چهارم صنعتی از جمله اینترنت اشیا، محاسبات ابری، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تجهیزات و در طول خطوط تولید خود هستند و توسعه کارخانه‌های هوشمند فرصتی باورنکردنی برای صنعت کشور است تا با ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بهره‌وری را به شکل قابل‌توجهی افزایش دهند.

وی افزود: در این راستا باتوجه‌به نقش مهم و تأثیرگذار فناوری اطلاعات در وضعیت کنونی تولید، ساخت و فروش کالاها در صنعت و به‌منظور برآوردن نیازهای روزافزون صنایع و انتظارات روبه‌رشد مشتریان آنها با کمک فناوری اطلاعات، رویداد استارتاپی «ایده شو فناوری اطلاعات در صنعت» به همت فن‌بازار منطقه‌ای لرستان و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان اتاق بازرگانی لرستان و سازمان بسیج علمی‌پژوهشی و فناوری لرستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، بیان داشت: این رویداد در دو بخش ایده شو به‌منظور دریافت و ارائه ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات با رویکرد استفاده در صنعت و در بخش دیگر، حل نیازهای فناورانه صنایع استان توسط فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه اجرا می‌شود.

محمدی، تصریح کرد: هدف نهایی این رویداد ترویج گفتمان تحول دیجیتال و آمادگی ورود به صنعت چهار و هوش مصنوعی، بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های روز دنیا در صنعت، حمایت از نوآوری‌ها و توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان با نگاه به مزیت‌های نسبی و ظرفیت‌های فناورانه و همچنین حل مسائل و نیازهای استان است.

وی ادامه داد: محورهای رویداد شامل نیز فناوری اطلاعات در اتوماسیون صنعتی، شبیه‌سازی در صنعت، اینترنت اشیا، پردازش ابری، هوشمندسازی، پردازش اطلاعات در لحظه، امنیت سایبری و فناوری اطلاعات در توسعه بازار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، گفت: این رویداد در دو بخش حضوری و مجازی، یکم آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5931684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha