۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۹

در اعتراض به جنگ علیه مظلومان در غزه؛

دستان خون‌آلود بر ورودی کاخ‌سفید نقش‌ بست+ فیلم

دستان خون‌آلود بر ورودی کاخ‌سفید نقش‌ بست+ فیلم

به‌دنبال برگزاری اعتراضات گسترده اخیر در پایتخت آمریکا علیه کمک‌های این کشور به اشغالگران قدس در جنگ با مردم مظلوم غزه، دستان خون‌آلود بر ورودی کاخ‌سفید نقش‌ بست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از اعتراضات گسترده اخیر در پایتخت ایالات متحده که خواستار برقراری آتش بس در غزه شده بودند، ورودی کاخ سفید در اعتراض به کمک‌های واشنگتن به اشغالگران قدس، به رنگ قرمز درآمد.

بر اساس اعلام این رسانه، پلیس آمریکا خیابان نزدیک ورودی کاخ سفید را به روی عابران پیاده بسته است و تنها روزنامه نگاران و مهمانان رسمی کاخ سفید مجاز به عبور هستند.

رسانه‌ها از آغاز بررسی‌های امنیتی در این ارتباط خبر می‌دهند.

این درحالیست که مقارن با سی و یکمین روز از عملیات «طوفان الاقصی»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه در نتیجه حملات ارتش رژیم جنایتکار صهیونیستی به غزه به ۱۰۰۲۲ نفر از جمله ۴۱۰۴ کودک رسید.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود: اشغالگران حملات شدیدی را به بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها در نوار غزه انجام دادند. آنان به صورت مستقیم تنها بیمارستان روانی نوار غزه و بیمارستان کودکان «رنتیسی» را هدف قرار دادند. در یک مرکز درمان بیماری‌های سرطانی نیز ۴ تن از آوارگان به شهادت رسیدند و ۷۰ آواره و بیمار دیگر نیز زخمی شدند.

وی در ادامه گفت: اشغالگران در ساعات اخیر ۱۹ جنایت را مرتکب شدند که بر اثر آن ۲۹۲ نفر به شهادت رسیدند. اشغالگران همچنان دروغ‌های خود درباره وجود گذرگاه‌های ایمن برای آوارگان و کادر پزشکی را ادامه می‌دهند. گذرگاه‌های ایمنی که اشغالگران از آن سخن می‌گویند، چیزی جز گذرگاه‌های مرگ نیستند.

کد خبر 5932239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فهیمه ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      لعنت خدا بر آمریکای جنایتکار وزنازاده اش یعنی اسراییل