۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۲۷

امام جمعه اردبیل:

شورای حل اختلاف در مساجد و محلات اردبیل تشکیل شود

شورای حل اختلاف در مساجد و محلات اردبیل تشکیل شود

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شورای حل اختلاف درصدد رفع مشکلات مردم در مساجد و محلات اردبیل تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه دوشنبه در دیدار با کارکنان شورای حل اختلاف اردبیل با بیان اینکه انسان‌های بزرگ در تاریخ به‌حق پیگیر استحقاق حق بودند، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنیم شورای حل اختلاف یا هیأت‌هایی در مساجد و محلات درصدد رفع آن مشکلات ایجاد شود، چرا که مسجد قلب محله است و عالمی که در مسجد فعالیت دارد باید آمار مشکلات محله را داشته باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فاخر شوراهای حل اختلاف در راستای انجام فعالیت بدون چشم داشت افزود: ما باید در وهله اول مدنیت لازم را در جهت قانع بودن به‌حق خود داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی را از مدرسه‌ها آغاز کنیم و شکستن حصار زمان و مکان برای برقراری صلح و سازش در هر نقطه‌ای و زمانی باید در اولویت شورای حل اختلاف استان باشد.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه سفارش من این است که اعضای مجموعه شورای حل اختلاف نهایت امانت‌داری را انجام دهند و اسرار مردم را حفظ کنند، گفت: بنده هم جزئی از شورای حل اختلاف هستم گاهی تا ساعت‌ها پای حل اختلافات مردم نشستیم و به جای آن‌ها عذرخواهی کردم تا اختلاف حل شود و قائله بخوابد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سیدحسین علوی گزارشی از آمار و عملکرد چند ساله شوراهای حل اختلاف استان اردبیل ارائه کرد.

کد خبر 5932363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha