۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

طرح‌های بزرگ درمانی اسفراین به روزهای افتتاح خود نزدیک شده‌اند

طرح‌های بزرگ درمانی اسفراین به روزهای افتتاح خود نزدیک شده‌اند

اسفراین_ رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: ساختمان ام‌آرآی و مرکز درمان ناباروری سطح ۲ شهرستان اسفراین به زودی افتتاح می‌شوند.

طاهره توفیقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو طرح ام‌آرآی و مرکز درمان ناباروری شهرستان اسفراین به زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه مراحل نصب دستگاه به اتمام رسیده است و آماده راه‌اندازی است، گفت: ساختمان نیز از پیمان‌کار تحویل گرفته شده و تجهیزات مهیا و به زودی افتتاح می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح مرکز درمان ناباروری سطح دو در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مرکز درمان ناباروری اسفراین با تجهیزاتی از قبیل سونوگرافی و آزمایشگاهی تجهیز و در حوزه پزشکی و نیروهای مامایی و علوم آزمایشگاهی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از احداث مسجد در محوطه بیمارستان نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر ساخت و احداث مسجد آغاز شده است.

طاهره توفیقیان همچنین از بهره‌برداری بخش‌های شیمی درمانی سرپایی، بخش جراحی مغز و اعصاب و بخش توان بخشی و باز توانی با هدف رفاه حال همشهریان و ارائه خدمات سلامت در آینده‌ای نزدیک در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین خبر داد.

کد خبر 5932640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha