۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴

در راستای ارائه دستاوردهای شرکت آب منطقه‌ای کردستان؛

نمایشگاه مدیریت بحران در سنندج برگزار شد

نمایشگاه مدیریت بحران در سنندج برگزار شد

سنندج_ نمایشگاه دستاوردهای آب منطقه‌ای کردستان در حوزه بحران و پدافند غیرعامل و مانور اطفای حریق در محوطه آب منطقه‌ای استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه دستاوردهای آب منطقه‌ای کردستان صبح سه شنبه در حوزه بحران و پدافند غیرعامل و مانور اطفا حریق با حضور مدیرکل مدیریت پدافند غیرعامل استانداری، مدیر عامل و جمعی از مدیران این شرکت در محوطه آب منطقه‌ای استان، برگزار شد.

در این غرفه علاوه بر نمایش اقدامات شرکت در بحث مدیریت بحران به ویژه به هنگام وقوع سیلاب، به روش‌های بکارگیری پدافند غیرعامل در تأسیسات آبی از جمله روش استحکامات، پوشش ایجاد سازه‌های امن و مقاوم‌سازی، آموزش و فرهنگ‌سازی، مکان‌یابی، سیستم ردیابی و اعلام خطر پرداخته شد.

نمایشگاه مدیریت بحران در سنندج برگزار شد

بازدید از اتاق مانیتورینگ پایش سدهای استان از دیگر برنامه‌ها بود که مدیرکل مدیریت پدافند غیرعامل استانداری و مدیران مجموعه آب منطقه‌ای کردستان در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: در راستای حفاظت فیزیکی از منابع آبی استان، در مخازن سدها و نقاط حساس و حادثه‌خیز دوربین مدار بسته با کارکرد بروز، نصب گردیده و این موضوع کمک قابل توجهی در بحث حفاظت از این منابع، کرده است.

نمایشگاه مدیریت بحران در سنندج برگزار شد

عابدین شیرمحمدی با اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه، اظهار داشت: در اولویت قرار دادن اصول و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح‌ها و برنامه‌ها در جهت مصونیت بخشی، پایدارسازی و ایمن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی و مهم منابع آبی استان، از اهم اهداف برپایی این نمایشگاه است.

کد خبر 5932668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha