۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۱

معاون مشارکت کمیته امداد اردبیل:

مراکز نیکوکاری ۷۷ میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری کردند

مراکز نیکوکاری ۷۷ میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری کردند

اردبیل- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مراکز نیکوکاری استان اردبیل در هفت ماهه امسال بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده‌اند.

جلیل قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سطح استان اردبیل ۱۶۰ مرکز نیکوکاری فعال وجود دارد که به صورت محله‌محور و به شکل مردمی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این مراکز کمک‌های جمع‌آوری شده از خیران محلات، صرف مستمندان و فقرای همان محل هزینه می‌شود، تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در مناسبت‌های مختلف نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند که بلافاصله پس از نیازسنجی‌های صورت گرفته، به سرعت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: امسال مراکز نیکوکاری فعالیت چشمگیر داشته و بالاتر از انتظار اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خدمات‌دهی به خانواده‌های نیازمند پرداخته‌اند که در مجموع عملکرد مناسبی را ارائه داده‌اند.

قدیمی با بیان اینکه هدف از تأسیس مراکز نیکوکاری واگذاری امورات خیر به مردم است، بیان کرد: امسال در بیش از ۱۶۰ مرکز نیکوکاری، ۷۷ میلیارد تومان مساعدت‌های مردمی جمع‌آوری و تقدیم نیازمندان شده است.

کد خبر 5933273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha