۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۶:۳۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

موضوع غزه باید هم مراقبت رسانه ای و هم مراقبت تبیینی شود

موضوع غزه باید هم مراقبت رسانه ای و هم مراقبت تبیینی شود

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: امروز موضوع غزه باید هم مراقبت رسانه ای و هم مراقبت تبیینی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مهاجر، شامگاه سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اتفاقاتی که در غزه در حال رخ دادن است، اظهار کرد: امروز با توجه به اتفاقات غزه نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت بود.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی هم به لحاظ نظامی و هم به لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی دیگر رژیم صهیونیستی قبلی نیست و ضربه‌ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق‌ها عملکرد خود صهیونیست‌ها است، افزود: این ظلم جنایت و درنده خویی از حد گذشته است و به بی‌نهایت رسید اکنون باید منتظر طوفان بود.

مهاجر اظهار کرد: اکنون این دشمن خبیث و ظالم که سیلی خورده است سیاست مظلوم نمایی در پیش گرفته و دیگران هم به او کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های دنیای استکبار به صهیونیست کمک می‌کنند که نشان دهند آن مظلوم است، گفت: امروز وظیفه رسانه‌های انقلابی این است که جای شهید و جلاد را که عوض شده است را به مردم نشان دهند.

مهاجر با اشاره به اینکه این رژیم اشغالگر مظلوم نمایی را در پیش گرفته تا بتواند به ظلم مضاعف خود ادامه دهد، یادآور شد: امروز موضوع غزه باید هم مراقبت رسانه‌ای و هم مراقبت تبیینی شود.

کد خبر 5933318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha