۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۲

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا؛

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد به دنبال افزایش شانس صعود خود است و رئال مادرید باید بدون حضور ستاره جوان خود به میدان برود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، شامگاه چهارشنبه با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد و در مهمترین رقابت‌ها منچستریونایتد برای بقا خواهد جنگید و بایرن مونیخ، آرسنال و رئال مادرید به دنبال جواز صعود به مرحله حذفی هستند.

برنامه هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

ساعت ۲۱:۱۵

* ناپولی - یونیون برلین
* سالزبورگ - اینتر

ساعت ۲۳:۳۰

* بایرن مونیخ - گالاتاسرای
* کپنهاگن - منچستر یونایتد
* آرسنال - سویا
* آیندهوون - لانس
* رئال مادرید - براگا
* رئال سوسیداد - بنفیکا


گروه A: نبرد منچستر یونایتد برای بقا

در این گروه بایرن مونیخ با ۹ امتیاز صدرنشین است. گالاتاسرای با چهار امتیاز دوم است. منچستر یونایتد با سه امتیاز در رده سوم قرار دارد و «کپنهاگن» هم با یک امتیاز چهارم است. منچستر یونایتد پس از برتری خانگی مقابل «کپنهاگن» در هفته سوم، اکنون باید در دانمارک به مصاف این تیم برود. بازیکنان این تیم برای افزایش شانس صعود به مرحله حذفی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. «گالاتاسرای» هم در آلمان کار سختی مقابل بایرن مونیخ دارد.

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

گروه B: آرسنال به دنبال عبور از بحران

در گروه B تیم آرسنال بعد از دو شکست متوالی مقابل وستهام در جام اتحادیه و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس برای عبور از بحران و البته افزایش شانس صعود خود چاره‌ای جز پیروزی در بازی خانگی مقابل «سویا» ندارد. تیم «لانس» فرانسه هم امیدوار است با کسب امتیاز خانگی مقابل آیندهوون گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی بردارد.

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

گروه C: چالش رئال مادرید بدون ستاره جوان

در این گروه، رئال مادرید در یک جدال حساس باید بدون «جود بلینگهام» حضور ستاره جوان خود از براگا میزبانی کند. مادریدی‌ها با ۹ امتیاز صدرنشین گروه هستند و کسب امتیاز در این دیدار خانگی می‌تواند جواز صعود زودهنگام آنها را صادر کند. هرچند «براگا» چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام توان خود را در این مسابقه به کار خواهد گرفت.

در دیگر مسابقه این گروه هم ناپولی ۶ امتیازی میزبان یونیون برلین صفر امتیازی است و امیدوار است کار سختی در این دیدار خانگی نداشته باشد.

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

گروه D: بنفیکا به دنبال اعاده حیثیت

در گروه D هم دو تیم هفت امتیازی اینتر و رئال سوسیداد در صورتی که بتوانند مقابل رقبای خود به برتری برسند صعودشان را قطعی خواهند کرد. در این گروه تیم بنفیکا در عین ناباوری هر سه دیدار خود را با شکست پشت سر گذاشته است و هرچند نمی‌توان شانسی برای صعود این تیم به مرحله حذفی متصور بود اما این تیم برای اعاده حیثیت از دست رفته خواهد جنگید و رقیب سختی برای رئال سوسیداد خواهد بود. سالزبورگ هم بی گمان با علم به این مساله برای آنکه بتواند دست کم صعودش به لیگ اروپا به عنوان تیم سوم را قطعی کند مقابل اینتر تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

هشت نبرد برای صعود، بقا و حیثیت/ اعلام برنامه دیدارها

کد خبر 5933342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha