۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۸:۴۱

عضو مجمع خیرین آبرسان کشور اعلام کرد؛

آبرسانی به ۳ هزار روستا در کشور توسط خیرین

آبرسانی به ۳ هزار روستا در کشور توسط خیرین

خلیل آباد- عضو مجمع خیرین آبرسان کشور گفت: تاکنون در ۳ هزار روستا عملیات آبرسانی، ترمیم و مرمت شبکه های آبرسانی توسط خیران انجام شده است.

محمدرضا قربانی جامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه فعالیت‌های انجام شده در حوزه آبرسانی در کشور اغلب در استان‌های دورتر از مرکز کشور و محروم انجام شده است.

عضو مجمع خیرین آبرسان کشور به تأسیس مجمع خیرین آبرسان در اواخر سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: در این مجمع رئیس هیات مدیره حاج اکبر ابراهیمی «پدر آبرسان کشور» است که براساس سفارش پدر مرحومش تا زنده است در امر آبرسانی در روستاها و شهرهای محروم توجه دارد.

وی افزود: در استان خراسان رضوی ۵۱۸ روستا پروژه‌های آبرسانی آن توسط خیرین و خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است و تعدادی هم که مانده که سهم خیر کلاً پرداخت شده که ادامه آن باید توسط دستگاه اداری مربوطه به اتمام برسد.

قربانی جامی افزود: همه اقدامات صورت گرفته با نظارت کارشناسان آبفا در استان‌ها و شهرستانها انجام می‌شود.

عضو مجمع خیرین آبرسان کشور گفت: دقت در کار، سرعت وبهره وری در مدت کار و استفاده از اقلام با کیفیت سه اصل خیرین در انجام کار است.

قربانی جامی از اجرای ۱۶۰ پروژه جدید علاوه بر پروژه‌های قبلی در استان خراسان رضوی خبرداد و افزود: اکثر این پروژه‌ها باید تا پایان آذر ماه به مرحله بهربرداری برسد.

عضو مجمع خیرین آبرسان کشور از دیگر برنامه‌های این خیر و دیگر خیران آبرسان آب شرب در استان خبرداد و اضافه کرد: پس از پایان پروژه‌های قبلی در خراسان رضوی تعداد ۲۰۰ روستای دیگر در برنامه قراردارد و مقدمات اولیه قراردادها بسته شده است.

وی از اجرای پروژه‌های آبرسانی وکمک به امر تأمین آب شرب برای روستاهای عشایری در بردسکن و نیز در شهرستان خلیل اباد خبر داد.

قربانی گفت: تشکیل مجمع خیرین آبرسان در خراسان رضوی در حال طی شدن مراحل اداری است که به محض انجام این فرایند به ثبت می‌رسد.

عضو مجمع خیرین آبرسان کشور از دیگر برنامه‌های این مجمع ایجاد مجمع خیرین آبرسان آب شرب در سطح شهرستانها نام برد.

کد خبر 5933408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha