۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

خدمت به همنوع اصل مهم در بُعد انسانی و عبادی است

خدمت به همنوع اصل مهم در بُعد انسانی و عبادی است

زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: خدمت به همنوع اصل مهم در بُعد انسانی و عبادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان جوانان اظهار کرد: تنوع خدمات و زحمات هلال احمر در حوادث مختلف و فعالیت‌های بشردوستانه بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه سازمان جوانان هلال احمر از نیروهای جوان پر انرژی برخوردار است، ابراز کرد: برای استفاده از ظرفیت جوانان، اعضا در گروه‌های مختلف سازماندهی می‌شوند که این مهم بسیار ارزشمند بوده و خوشبختانه زنجان استانی پیشرو و فعال در این زمینه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه خدمت به بندگان را در ادبیات غنی خود داریم، عنوان کرد: این موضوع اصلی مهم در بعد انسانی، عبادی و معنوی به شمار می‌رود و برکات آن در زندگی انسان ساری و جاری خواهد بود.

وی خدمت بی‌منت را اصلی مهم در هلال احمر خواند و گفت: همه از نوع بشر هستیم و نمی‌توانیم نسبت به این مساله بی تفاوت باشیم و هلال احمر در این اقداما بشردوستانه پیشتاز است.

گفتنی است، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، قرائت سوگند نامه سازمان جوانان، اجرای تحلیف اعضای جوانان هلال احمر زنجان از واحد جوانان به حوزه امداد و نجات و افتتاح کانون هاکی سازمان جوانان هلال احمر کشور به میزبانی زنجان با شعار «جوانان، محور تحرک» احمر از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به زنجان به مناسبت هفتاد و ششمین سال تاسیس این سازمان است.

رژه تیم‌ها و کانون‌های جوانان هلال احمر، اجرای مسابقات هاکی، نشست با دبیران کانون‌های اعضای هلال احمر، حضور در گفت و گوی ویژه خبر ساعت ۲۰ صدا و سیمای مرکز زنجان، بازدید از اردوگاه هارون آباد طارم و کتابخانه امام خمینی (ره) هلال از دیگر برنامه‌های این سفر به‌شمار می‌رود.

کد خبر 5933721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha