۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

رییس انجمن پارک‌های فناوری سازمان‌های نوآوری:

توسعه نوآوری و فناوری نیاز به پول و اعتبار ندارد

توسعه نوآوری و فناوری نیاز به پول و اعتبار ندارد

یزد- رییس انجمن پارک های فناوری سازمان های نوآوری گفت: توسعه نوآوری و فناوری نباید منحصر به پول باشد زیرا نیاز توسعه در این بخش تنها پول و اعتبار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی معتمدزادگان پیش از ظهر چهارشنبه در کنفرانس ملی علمی و تخصصی انجمن پارک‌های علم و فناوری اظهار داشت: برگزاری این همایش در روزهای اول کار سختی بود اما بارقه‌های نوآوری در سطح کشور و استعدادهای بی‌شمار در این حوزه باعث شده در حال حاضرسومین همایش با قدرت و سطح علمی بالا را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: جامعه ایران در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به بحث نوآوری علاقه‌مند است و این موضوع در تمام بخش ها وجود دارد و ادبیات نوآوری در تمام بخش ها را شاهد هستیم و تمام جامعه علاقه‌مند به توسعه نوآوری در سطح کشور هستند به همین دلیل تصمیم گرفته شد موضوع سومین همایش به بررسی نقش دانشگاه، بخش خصوصی، جامعه انتخاب شد تا به زوایای مختلف آن بپردازیم.

معتمدزادگان با تاکید بر اینکه توسعه نوآوری بیش از آنکه پول و اعتبار لازم داشته باشد نیاز به افراد دارد، تصریح کرد: در انجمن های علمی اعتقاد داریم که می توانیم خارج از بخش دولت، بحث نوآوری را به خوبی پیش ببریم و در شاخص های نوآوری که ایران در آن ضعیف است، ارتقا پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه انجمن های علمی پارک علم و فناوری کشور در یک سال آینده برنامه های مختلفی در دست اجرا دارد، عنوان کرد: انتشار کتاب، برگزاری تورهای فناوری با موضوع تجربه نگاری و ارزیابی و پایش پارک های علم و فناوری است و همچنین در حال تدوین آئین نامه ای برای برگزاری یک جایزه ملی بر شرکت های نوآوری هستیم که امیدواریم سال آینده بتوانیم این جایزه را نیز تقدیم شرکت های برتر کنیم.

کد خبر 5933987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha