۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰

شروع پروازهای برنامه‌ای «هما» به فرودگاه سقز از ۱۸ آبان

شروع پروازهای برنامه‌ای «هما» به فرودگاه سقز از ۱۸ آبان

پس از افتتاح رسمی فرودگاه سقز در ۱۲ آبان ۱۴۰۲، پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به فرودگاه سقز از ۱۸ آبان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پس از افتتاح رسمی فرودگاه سقز در ۱۲ آبان ۱۴۰۲، پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به فرودگاه سقز از ۱۸ آبان ماه آغاز می‌شود.

«حسام قربانعلی» مدیرکل روابط عمومی هما، گفت: برقراری این پرواز در راستای تأکید «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی بر گسترش خدمات پروازی و با پیگیری مدیرعامل هما و استقبال هموطنان این خطه انجام شد. با توجه به تأمین زیرساخت‌های لازم، پرواز تهران به سقز و برعکس در روزهای پنجشنبه هر هفته انجام خواهد شد.

قربانعلی ادامه‌داد: پرواز مسیر تهران به سقز با شماره «۳۴۰۵» در ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه از تهران انجام می‌شود. این پرواز با شماره «۳۴۰۴» در همان روز در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه به مقصد مهرآباد باز می‌گردد. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از ناوگان ATR، توسعه پرواز به مناطق کم برخوردار را مورد توجه قرار داده است.

مدیرکل روابط عمومی هما در خاتمه درباره خرید بلیت پرواز فوق، بیان‌داشت: هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ مرکز فروش تلفنی هما ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 5934037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha