جنایات صهیونیست‌ها در غزه ادامه دارد/ ۱۹ شهید در یک حمله

جنایات صهیونیست‌ها در غزه ادامه دارد/ ۱۹ شهید در یک حمله

بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها، مدارس و مساجد نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین جنایتِ این رژیم، طی بمباران دو منزل مسکونی ۱۹ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در سایه سکوت جهانی به جنایات بی‌رحمانه خود علیه غیرنظامیان در غزه ادامه می‌دهد و منازل، بیمارستان‌ها، مدارس و مساجد این باریکه را هدف قرار می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود، دو منزل مسکونی را در بیت لاهیا واقع در شمال غزه هدف قرار داد و ۱۹ فلسطینی را به شهادت رساند.

علاوه بر این ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را نیز بمباران کرد. همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی یک ساعت ۳ مسجد را در خان‌یونس بمباران کردند. بمباران این منطقه در حالی انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی بارها ادعا کرده مناطق جنوبی نوار غزه، امن هستند.

اطراف جبالیا واقع در شمال غزه و شهرک الشجاعیه در شرق غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

گفتنی است کمی پیش‌تر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۰ هزار و ۵۶۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد: دشمن صهیونیست طی ساعات گذشته مرتکب ۲۷ کشتار شده است که بر اثر آن ۲۴۱ نفر دیگر شهید شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از میان ۱۰ هزار ۵۶۹ شهید، چهار هزار و ۳۲۴ نفر از آنان را کودکان و دو هزار ۸۲۳ نفر را زنان تشکیل می‌دهند. بر اثر این حملات همچنین ۲۶۴۷۵ نفر هم زخمی شده‌اند.

کد خبر 5934062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha