۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۵۵

استاندار سمنان:

تشکیل قرارگاه بازسازی کالپوش/ تخریب‌های سیلاب با سرعت رفع می‌شود

تشکیل قرارگاه بازسازی کالپوش/ تخریب‌های سیلاب با سرعت رفع می‌شود

میامی- استاندار سمنان از تشکیل قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کالپوش خبر داد و گفت: معاون عمرانی استاندار، مسئول این قرارگاه معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در کارگروه مدیریت بحران به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده بخش کالپوش از امروز فعال شده است، ابراز داشت: متأسفانه سیلاب شب گذشته در رضوان باعث ایجاد خسارت سنگین به این شهر شده است.

وی ضمن بیان اینکه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان مسئول این قرارگاه معرفی شده است، افزود: بازسازی مناطق سیل زده عزم عمومی دستگاه‌های مربوط را نیز می‌طلبد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه ۹ تیم از هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان از شب گذشته عازم منطقه شده است، ابراز داشت: علاوه بر سیل زدگان هلال احمر در جست و جوی بانوی ۴۰ ساله گمشده نیز هست و اکیپ‌های مربوط همچنان فعال است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: پنج تیم از پلیس راه، پنج تیم از بنیاد مسکن، پنج تیم از جهاد کشاورزی، شش تیم تخصصی، ۱۰ آبدار و چهار رابط سیار از شرکت آب و فاضلاب، سه تیم تخصصی از شرکت توزیع نیروی برق استان، پنج تیم از شرکت آب منطقه‌ای به همراه تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بسیج در مناطق سیل زده بخش کالپوش حضور دارند.

وی با بیان اینکه بارش بیش از ۱۰۰ میلیمتر باران در رضوان و کالپوش از توابع میامی طی ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده است، افزود: در این بارش به خانه‌ها، مزارع، دام‌ها، زیرساخت‌ها و ابنیه‌ها خسارت سنگین وارد شده است.

کد خبر 5934174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha