۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد؛

پیشگیری از آلودگی آب شرب کالپوش بعد از وقوع سیل

پیشگیری از آلودگی آب شرب کالپوش بعد از وقوع سیل

شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه امداد رسانی به سیل زدگان کالپوش گفت: پیشگیری از آلودگی آب شرب نخستین اقدام صورت گرفته در این منطقه بود.

حسین شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات فوری شبکه بهداشت درمان میامی به سیل زندگان منطقه کالپوش، تاکید کرد: بارش‌های اخیر در منطقه کالپوش و رضوان منجر به وقوع سیل و آسیب‌های فراوان شده که از همان لحظات اول امداد رسانی به آسیب دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مسئول و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی به اتفاق کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و شبکه بهداشت و درمان میامی از مناطق آسیب دیده سوداغلن، رضوان و کالپوش حضور یافتند، افزود: بازدید حضوری از شیوه امداد رسانی در زمره اقدامات مسئولان بهداشت و درمان میامی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه پیشگیری از آلودگی آب شرب و بازدید از تانکرهای آبرسانی و کلرسنجی و کلرزنی توسط بازرسان بهداشت محیط بهورزان مرکز نامنیک و سوداغلن از جمله اقدامات فوری صورت گرفته بعد از سیل بود، گفت: سالم‌سازی آب و پیشگیری از بیماری‌های گوارشی هدف این اقدام بوده است.

شیبانی گفت: نظارت، کنترل، مشاوره و راهنمایی مردم منطقه توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان میامی همچنان ادامه درد

کد خبر 5934957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha