۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

امام جمعه محمودآباد:

جبهه مقاومت مدیون زحمات شهید «طهرانی مقدم» است

جبهه مقاومت مدیون زحمات شهید «طهرانی مقدم» است

قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: سینه‌سرشار ازنفرت شهید طهرانی مقدم از صهیونیست‌ها باعث آموزش او به جبهه مقاومت و تقویت این جبهه شد و از این جهت جبهه مقاومت اسلامی نیز مدیون این شهید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الوند با بیان اینکه روز ۲۱ آبان ماه سالروز شهادت شهدای جهاد خودکفایی است، اظهار کرد: پرچمدار شهیدان خودکفایی این کشور سردار مخلص اسلام حاج حسن طهرانی مقدم بود که پدر اقتدار موشکی ایران است

وی افزود: از نگاه شهید تهرانی مقدم موشک، ابزاری بود که می‌توانست ما را به نقطه‌ی قابل قبولی در دفاع از خود برساند.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: شاید امروز اگر موشکی نداشتیم که رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان را در برابر حمله به ایران تهدید بکند چه‌بسا تا الآن جنگی رخ داده بود و آن‌ها به بهانه‌ی واهی مانند مسأله هسته‌ای به مراکز هسته‌ای ما حمله کرده بودند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: کارها و نگاه دور شهید تهرانی مقدم باعث شد که مسیر پیشرفت نظامی و موشکی کشور بعد از پایان جنگ هم متوقف نشود و ادامه پیدا کند و امروز به یک نقطه قابل قبولی برسیم.

وی با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم به تبعیت از تدابیر رهبرانقلاب نگاهش راهبردی و فرامرزی بود. خاطرنشان کرد: او فقط ایران را نمی‌دید و با نگاه بلندش به فردا می‌نگریست.

امام جمعه محمودآباد در پایان با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم مالامال ازعشق به محرومان جهان و کمک به آنان بود یادآور شد: سینه‌سرشار ازنفرت شهید طهرانی مقدم از صهیونیست‌ها باعث آموزش او به جبهه مقاومت و تقویت این این جبهه شد و از این جهت جبهه مقاومت اسلامی نیز مدیون این شهید است

کد خبر 5935086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha