۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

امام جمعه پارسیان:

سیاست های ابلاغی توسعه دریامحور موجب امید ساحل نشینان شده است

سیاست های ابلاغی توسعه دریامحور موجب امید ساحل نشینان شده است

پارسیان - امام جمعه پارسیان گفت: ابلاغ سیاست های توسعه دریامحور توسط رهبر انقلاب موجی از امید در ساحل نشینان ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه با تفسیر آیه ۱۴۱نساء، اظهار داشت: براساس آیه قرآن هرکاری که زمینه تسلط کفار بر مؤمنان رافراهم کندحرام است. سکوت برخی نخبگان و علمای اسلام در روزگاری که صهیونیست‌ها در حال قتل عام مسلمانان هستند، نوعی کمک به تسلط کافران بر مومنان و حرام است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت پدر موشکی ایران، شهید طهرانی مقدم به تحصیلی وقایع غزه پرداخت و افزود: با گذشت یکماه از جنایت جنگی و نسل کشی رژیم بدتر از حیوان صهیونیستی جهان دید که جبهه استکباری همه کبکه ودبدبه ش به هیچ یک از اهداف اعلام شده نرسید و حنای او رنگ باخت.

امام جمعه شهرستان پارسیان بیان داشت: مشت جبهه مقاومت باز نشد و به قول سخنگوی حماس زمان (تمام کردن کار دشمن) نزدیک شده است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا افزود: بزودی فصل جدیدی از پیروزی های صبورانه مقاومت را خواهیم دید. جبهه مقاومت از اسرائیل عبور کرده و همینطور که سیدحسن نصرالله گفت برای ناوهای آمریکایی هم برنامه آماده کرده اند.

امام جمعه شهرستان پارسیان دربخش دیگر به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور توسط رهبر حکیم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام موجی از امید در دل ساحل نشینان ایجاد کرد. ۸۰درصد شهر هایی که قطب اقتصادی در دنیا هستند در ساحل دریاهاهستند و ۵۰درصد تولید ناخالص داخلی کشورهای عضواتحادیه اروپا از دریا و سواحل است ولی ایران با ۶هزار کیلومتر ساحل ودسترسی به آب‌های آزاد متاسفانه فقط ۵درصد تولید ناخالصش از دریاست.

معاون حوزه علمیه خواهران کشور تاکید کرد: اگر دولتمردان بخواهند و همت کنند این سیاست را جهادی عمل کنند هم مشکل سرمایه گذاری حل می شود هم توسعه اقتصادی سواحل راخواهیم داشت و هم صنعت گردشگری دریا وساحل رونق می گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: جای تاسف است که گنجینه سواحل استان هرمزگان که باید برای ساکنانش زندگی آرام، پیشرفته و همراه بارفاه را به ارمغان آورده باشد به جولانگاه کاروان قاچاقچیان تبدیل شده است و خواسته مردم از مسئولان استان این است که که معضل قاچاق و ماشینهای شوتی را علاج کنند.

کد خبر 5935138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha