ناقوس مرگ در بیمارستان الشفا به صدا درآمده است

ناقوس مرگ در بیمارستان الشفا به صدا درآمده است

شرایط بیمارستان الشفا غزه با توجه به بمباران ساختمان‌های اطراف آن و قطع جریان برق و نبود آب و مواد غذایی در این بیمارستان بسیار وخیم بوده و تعداد بیمارانی که به شهادت می رسند بسیار زیاد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره به نقل از مسئولان وزارت بهداشت غزه گزارش داد: شرایط در بیمارستان الشفای غزه غیرقابل تصور بوده و ممکن است این آخرین درخواست برای توقف حملات علیه این بیمارستان باشد.

آنها تاکید کردند: سوخت بیمارستان کاملاً تمام شده و سیستم‌ها و دستگاه‌های این بیمارستان خاموش شده اند.

مدیرکل وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست جنایت جدیدی را با بمباران بیمارستان الشفا مرتکب شده اند. جریان برق این بیمارستان قطع شده و ما در این مکان محاصره شده ایم. ناقوس مرگ در این بیمارستان به صدا درآمده و ما حتی آب آشامیدنی برای خوردن نداریم.

وی اضافه کرد: قصد داریم یک گورستان دسته جمعی داخل بیمارستان برای دفن پیکرهای شهدا درست کنیم تا بیماری‌های واگیردار گسترش پیدا نکند.

خبرنگاران در داخل این بیمارستان گزارش دادند: هزاران نفر داخل بیمارستان از جمله زخمی‌ها و بیماران محاصره شده اند. درگیری‌ها در نزدیکی ۲۰۰ متری بیمارستان در جریان است. تمام ساختمان‌های اطراف بیمارستان بمباران شده اند و هر کسی که در حیاط بیمارستان حرکت کند هدف قرار می‌گیرد.

کد خبر 5935668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha