۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

مدیر مسئول کانون فرهنگی امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود:

قدم نهادن در مسیر فرهنگ صلح و سازش برخاسته از سیره نبوی است

قدم نهادن در مسیر فرهنگ صلح و سازش برخاسته از سیره نبوی است

مشگین‌شرقی- مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: قدم نهادن در مسیر فرهنگ صلح و سازش برخاسته از سیره نبوی است که عزمی راسخ و بصیرتی پرعیار می‌طلبد.

اسماعیل دستگزار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته شورای حل اختلاف به همه تلاشگران عرصه صلح و سازش، اظهار کرد: هر اقدامی در جهت اشاعه فرهنگ صلح و سازش آن هم در متن مناسبت‌های اجتماعی جامعه، امتثال تحقق امر پروردگار متعال است.

وی افزود: نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) با علم به جایگاه مصالحه در منظر حق تعالی، به حصول سازش میان مؤمنین، سفارش‌های مکرر کرده و به همین اعتبار ثواب مصلحین را همسان جهادگران در راه خدا برشمرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: بی شک تلاش‌های صادقانه و اهتمام مستمر در زمینه توسعه و تعمیق فرهنگ مقدس صلح و سازش و خدمت رسانی به مردم از طریق نهاد مقدس شورای حل اختلاف، واجد برکات و آثار فراوان دنیوی و اخروی است

دستگزار با بیان اینکه صلح و سازش توصیه اکید خداوند متعال است، ادامه داد: قدم نهادن در مسیر فرهنگ صلح و سازش که برخاسته از سیره نبوی است، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد، ایثار، قدم‌هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پرعیار می‌طلبد لذا بر این باوریم توانمندی‌های شوراهای حل اختلاف سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی‌های دستگاه قضائی است.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات همه اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف بخش مشگین‌شرقی، توفیق روز افزون همگان را در عرصه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال خواستار شد و گفت: امیدواریم اهداف بلند و والای نهاد مقدس شورای حل اختلاف به پشتوانه همفکری، همدلی و همکاری افراد فرهیخته و دلسوز با دستگاه قضائی روز به روز شکوفاتر شود.

کد خبر 5935977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha