۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

معاون آموزش و پرورش اردبیل خبر داد؛

محول شدن مسئولیت دبیرخانه کشوری درس علوم و آزمایشگاه به اردبیل

محول شدن مسئولیت دبیرخانه کشوری درس علوم و آزمایشگاه به اردبیل

اردبیل-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسئولیت دبیرخانه کشوری درس علوم و آزمایشگاه طی حکمی از طرف آموزش و پروش کشور به اردبیل واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به محول شدن مسئولیت دبیرخانه کشوری درس علوم و آزمایشگاه به اردبیل اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت و همفکری همکاران نخبه و توانمند استان و نیز افراد صاحب نظر سایر استان‌ها تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با برنامه ریزی‌های راهبردی و عملیاتی مدون در مسیر موفقیت گام برداریم.

وی ضمن تشکر از حسن توجه و اعتماد معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در واگذاری مسئولیت دبیرخانه درس علوم و آزمایشگاه به استان اردبیل به عنوان یکی از ۸ استان منتخب دبیرخانه کشوری گفت: امیدواریم با تلاش‌های شبانه‌روزی بتوانیم به بهترین شکل از عهده‌ی این مسئولیت بر آییم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تشکیل شبکه‌های تخصصی و حلقه‌های علمی به منظور تولید بسته‌های آموزشی متنوع را از اهداف این دبیرخانه عنوان کرد و افزود: فرهنگ پژوهش باید میان معلمان و دانش آموزان گسترش یابد، زیرا معلمی که بر اساس این رویکرد به آموزش می‌پردازد، فرصت‌هایی را برای دانش آموزان فراهم می‌کند تا به طور عملی به یادگیری اقدام کنند.

خدابنده ادامه داد: محول شدن این مسئولیت خطیر به معاونت آموزش ابتدایی استان خصوصاً در درس علوم و آزمایشگاه بسیار ارزشمند بوده و مرهون حرکت سازمان یافته و تخصصی همکاران حوزه‌ی ابتدایی است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر رویکردهای آموزشی، نوآوری در روش‌های تدریس و ارائه‌ی محتوا با روش‌های اثر بخش، از مهم‌ترین برنامه‌های مد نظر معاونت ابتدایی و نیز اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای استان در آموزش دروس است.

کد خبر 5935986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha