۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۷:۳۶

سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در شرق مدیترانه

سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در شرق مدیترانه

رسانه‌های آمریکایی از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی ارتش این کشور در شرق مدیترانه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ستاد فرماندهی اروپاییِ ایالات متحده آمریکا (EUCOM) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند هواپیمای نظامی این کشور هنگام آموزش نظامی در شرق مدیترانه دچار حادثه شده و سقوط کرده است.

به مکان دقیق حادثه و نوع هواپیمای سقوط‌کرده اشاره‌ای نشده، اما طبق این بیانیه این هواپیما در منطقه‌ای سقوط کرده که وزارت دفاع آمریکا پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، هزاران نیرو را در آنجا مستقر کرده است.

در این بیانیه آمده است که «ما به احترام خانواده‌های آسیب دیده در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره پرسنل درگیر منتشر نمی‌کنیم.»

این بیانیه درباره علت این حادثه می‌افزاید: به طور قطع می توان گفت که پرواز هواپیما صرفاً مربوط به آموزش بوده و هیچ نشانه ای از فعالیت خصمانه وجود ندارد. با این حال تحقیقات درباره علت این حادثه در جریان است.»

پس از عملیات غافلگیرانه و بزرگ «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و آغاز جنایت‌های رژیم در نوار غزه در ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، وازت دفاع آمریکا هزاران نیروی نظامی خود را در خاورمیانه مستقر کرده است.

ایالات متحده آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی تا کنون ۲ ناو هواپیمابر خود را در مدیترانه و خلیج فارس مستقر کرده است.

کد خبر 5936406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      0 0
      سقوط جنگنده آمریکایی در شرق مدیترانه فقط یک نمونه و شروع اولیه است و از این به بعد انشاءالله موارد بیشتری از این دست می شنویم. خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون