۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

سلاجقه:

دولت در صدد ساماندهی محیط زیست کشور است

دولت در صدد ساماندهی محیط زیست کشور است

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت سیزدهم با کمک زیر مجموعه‌های خود در صدد ساماندهی محیط زیست کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جشنواره شهید رجایی و مراسم تقدیر از کارمندان و مدیران منتخب اظهار داشت: خوشبختانه نگاه بلندی در کشور به حوزه محیط زیست وجود دارد از طرفی خداوند را شاکرم که امروز در جمع همکاران خودم به یک مساله اساسی توجه ویژه می‌کنیم و آن هم بحث خدمت و خدمت رسانی است.

وی افزود: ویژگی‌های شهید رجایی و شهید باهنر آنقدر بالا بود که جشنواره‌ای به همین نام در نظر گرفته شد و در زمان ریاست جمهوری خود اندازه عمق تاریخ برای همگان درس گذاشت، شهید رجایی طی ۲۶ روز دوره ریاست جمهوریش کلید واژه‌های بسیار خوبی برای مدیران به جای گذاشت که اگر خواستند خدمت کنند از آنها استفاده کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: مبنای انتخاب خدمت است، یکی از واژه‌های اساسی یک خادم خضوع و خشوع است و در این زمینه الگوی خوبی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم.

سلاجقه از خانواده محیط زیست به عنوان قشری خدمتگزار به ایران و جامعه یاد کرد و اظهار داشت: محیط بانان این سازمان از قله دماوند تا دشت‌های مرکزی را در شرایط سخت از لحاظ تغییرات آب و هوایی مدیریت و حفاظت می‌کنند و در این راه شهید و هم جانباز تقدیم کرده‌اند اما با تمام سختی‌ها پای تمام وظایف خود به نحو مطلوب ایستاده‌اند.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم با کمک زیر مجموعه‌های خود در صدد ساماندهی محیط زیست کشور بوده و با دو کلیدواژه «مردمی» و «انقلابی» در تلاش برای خدمتگزاری به مردم و ترویج این فرهنگ است.

در پایان این مراسم ٧٠ نفر از مدیران و نیروهای سازمان محیط‌زیست در قالب جشنواره شهید رجایی معرفی و قدردانی شدند. همچنین در این مراسم رونمایی از پوستر و تمبر اولین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست صورت گرفت.

کد خبر 5936462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha