۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۸

مدیرکل بهزیستی کردستان:

تشکل‌های مردمی کردستان با فعالیت جوانان و نوجوانان پیش می‌رود

تشکل‌های مردمی کردستان با فعالیت جوانان و نوجوانان پیش می‌رود

سنندج- مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: تشکل‌های مردمی تحت نظر بهزیستی استان با فعالیت جوانان و نوجوانان پیش می‌رود که بیانگر وجود انگیزه لازم در جوانان برای فعالیت‌های اثربخش در کردستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رسولی صبح یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان اظهار کرد: حدود ۲۷ درصد از جمعیت گروه سنی کردستان را گروه سنی ۱۵ تا ۳۰ سال تشکیل می‌دهد که این گروه فعال، پویا و مؤثر انگیزه لازم را برای انجام کارهای مشارکتی دارند.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های مردم نهاد اغلب با حضور جوانان و نوجوانان می‌چرخد، افزود: این تشکل‌ها می‌توانند حلقه واسط خوبی بین مردم و مسئولان باشند.

رسولی به اجرای رویداد توان در استان قبل از سفر رئیس جمهور به کردستان پرداخت و بیان کرد: در این رویداد سازمان‌های مردم نهاد به فعالیت‌های خود پرداختند و اقدامات ارزشمند خود را اعلام کردند و لازم است نشست‌هایی برای سمن‌ها تشکیل شود تا مشکلات و چالش‌های استان بویژه در نقاط حاشیه شهر بررسی شود.

وی اعلام کرد: ۶۰ تشکل و مؤسسه بهزیستی استان در راستای پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند که با مشارکت جوانان پیش می‌رود.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان اضافه کرد: آمادگی داریم که از ظرفیت سایر تشکل‌ها در محلات حاشیه شهرها برای فعالیت‌هایی همچون ساماندهی کودکان کار، پیشگیری از معلولیت‌ها، آموزش پیش از ازدواج، آموزش مهارت‌های زندگی و غیره استفاده ببریم.

کد خبر 5936498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha