۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۵

نماینده ستاد اکران مردمی عمار استان اصفهان اعلام کرد:

شرایط اکران مردمی «اخت الرضا» در هفته بسیج و ایام فاطمیه اصفهان

شرایط اکران مردمی «اخت الرضا» در هفته بسیج و ایام فاطمیه اصفهان

اصفهان-نماینده ستاد اکران مردمی عمار استان اصفهان گفت: فیلم سینمایی «اخت الرضا» در هفته بسیج و ایام فاطمیه با شرایط ویژه اکران مردمی می‌شود.

محمد جورکش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اکران مردمی فیلم «اخت الرضا» اظهار داشت: واحد اکران مردمی عمار برای اکران‌هایی که از ۲۹ آبان تا ۵ آذر برای هیأت‌ها و پایگاه‌های بسیج سراسر استان انجام شود، تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: هم‌چنین به دلیل قرابت موضوع فیلم «اخت الرضا» با ایام فاطمیه، همه اکران‌هایی که در دهه اول فاطمیه یعنی از ۳ تا ۱۲ آذر برگزار گردند نیز از این تخفیف برخوردار خواهند شد.

نماینده ستاد اکران مردمی عمار استان اصفهان خاطر نشان کرد: فیلم سینمایی «اخت الرضا»، تصویرگر آخرین ماه‌های زندگی دنیوی حضرت معصومه (س) است و سفر اجباری ایشان به ایران را بازگو می‌کند.

وی با بیان اینکه ستاد اکران مردمی عمار استان اصفهان امکان اکران را فراهم کرده است، گفت: با این شرایط عموم مردم استان می‌توانند فیلم‌های ارزشمند و به‌روز سینمایی را در شهرهای فاقد سینما و مکان‌هایی مثل مساجد، ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و … به نمایش بگذارند.

جورکش ادامه داد: از این رو علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت درخواست اکران و دریافت راهنمایی با شماره‌های ۰۹۱۳۷۹۲۳۲۴۳ و ۰۹۱۳۴۰۳۴۱۱۲ تماس بگیرند یا به نشانی ekranmardomi.ir/movie/okhtorreza مراجعه کنند.

کد خبر 5937476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha