۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱

دادستان کهنوج:

شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات شرق کشور در کهنوج منهدم شد

شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات شرق کشور در کهنوج منهدم شد

کرمان- دادستان کهنوج از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت، به وسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، امید رضایی از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی افزود پس از انجام یکسری اقدامات فنی و منسجم اطلاعاتی، اعضای این شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان مورد شناسایی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج اعلام کرد: سحرگاه امروز و با دستور قضائی، ضربه به باند مذکور در دستور کار دادستانی و نیروهای امنیتی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر از سرکردگان اصلی دستگیر شدند.

این مقام قضائی بیان کرد: قاچاقچیان این محموله سلاح را از مرزهای شرقی وارد کشور می‌کردند و قصد توزیع در استان‌های عمقی کشور را داشتند.

مبارزه بی امان با باندهای قاچاق سلاح و مهمات در دستور کار دستگاه قضائی، امنیتی و انتظامی استان کرمان قرار دارد و طی چندماه گذشته، چندین محموله بزرگ سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

کد خبر 5937546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha