اذعان محافل صهیونیستی به خطرناک بودن اوضاع در مرزهای لبنان

اذعان محافل صهیونیستی به خطرناک بودن اوضاع در مرزهای لبنان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اوضاع متشنج در مناطق شمالی فلسطین اشغالی، فشارها بر ارتش اشغالگر را افزایش داده و باعث ناامیدی در میان شهرک‌نشینان و حتی نظامیان صهیونیست شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که اوضاع در مناطق شمالی فلسطین اشغالی در مرز با لبنان بسیار خطرناک است و این مسأله فشارها بر ارتش رژیم اشغالگر را افزایش داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش‌های خود افزودند که اوضاع متشنج در شمال فلسطین اشغالی شهرک نشینان ساکن این مناطق و حتی نیروهای ذخیره ارتش را نیز دچار ناامیدی کرده است.

این تحولات در حالی است که رسانه‌های مذکور فاش ساختند که انتقال زخمی‌های حمله موشکی روز گذشته حزب الله به پایگاه «دویو» رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل ساعت‌ها طول کشیده است.

گفتنی است که روزنامه یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که در حملات متعدد روز یکشنبه حزب الله لبنان ۲۹ صهیونیست از جمله ۷ نظامی زخمی شدند.

این در حالی است که ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که تعدادی از صهیونیست‌ها به طور حتم کشته شده‌اند، اما ارتش صهیونیستی تا این لحظه خبری از کشته شدن آنها را منتشر نکرده است.

کد خبر 5937565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha