۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

فرماندار سقز:

برپایی نمایشگاه کتاب موجب آگاهی بخشی جامعه می‌شود

برپایی نمایشگاه کتاب موجب آگاهی بخشی جامعه می‌شود

سنندج- فرماندار سقز گفت: برپایی نمایشگاه کتاب یک رویداد مهم فرهنگی است که موجب آگاهی بخشی جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان پیش از ظهر روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب برپا شده در کتابخانه شهید ملامحمد امینی واقع در پارک مولوی کُرد سقز، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این رویداد فرهنگی موجب یادآوری ضرورت تفکر و آگاهی بخشی در سطح اجتماع می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب شور و نشاط می‌شود و برپایی نمایشگاه‌های کتاب افزون بر تأمین نیاز کتابخوانان می‌تواند بستری را هم برای دورهمی اهالی کتاب و ایجاد انگیزه بیشتر مطالعه در جوانان و نوجوانان ایجاد کند.

فرماندار سقز در ادامه به اهمیت برگزاری برنامه‌های نقد کتاب اشاره کرد و بیان داشت: لازم است در کنار برپایی نمایشگاه کتاب، برنامه‌های نقد کتاب، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی هم برگزار شود.

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب سقز هم در این بازدید به تعداد کتاب‌های در معرض دید علاقه مندان در این نمایشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: دو هزار عنوان کتاب در سه هزار جلد در نمایشگاه کتاب این شهر عرضه شده است.

میلاد امان اللهی افزود: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف به فروش می رسند و نمایشگاه کتاب سقز از ۲۱ آبان تا پنجم آذر ماه در کتابخانه شهید ملامحمد امینی دایر است.

کد خبر 5937752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha