۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری:

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان را می‌طلبد

شهرکرد_رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: همان‌طور که امام راحل فرمودند می‌توان جلوی جنایات این رژیم را گرفت و آن را نابود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه در تجمع کارکنان بیمارستان‌های هاجر و کاشانی حجت الاسلام علیرضا ملک‌محمدی اظهار کرد: شهادت ۱۱ هزار و ۳۰۰ شهید مظلوم غزه که ۵ هزار نفر آن‌ها کودک و ۳ هزار نفر دیگر زن هستند نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها است.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها ۱۹۴ نفر امدادگر را شهید و ۶۱ مرکز درمانی را ویران کردند و با قساوت تمام به هیچکس رحم نکردند، امروز همه شما برای همدردی با فلسطینیان، امدادگران، زنان و فرزندان بی‌گناه در محل تجمع کردید تا فریاد خشم و نفرت خود را به گوش جهانیان برسانید.

ملک محمدی بیان داشت: این اقدامات رژیم صهیونیستی قساوت قلب و خوی وحشی‌گری استکبار را نشان می‌دهد قبلاً باور این نبود که رژیم صهیونیستی تا این حد جنایت‌پیشه باشد اما با اتحاد مسلمانان و همان‌طور که امام راحل فرمودند می‌توان جلوی جنایات این رژیم را گرفت و آن را نابود کرد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به سکوت کشورها در خصوص این جنایات بیان کرد: سردمداران بعضی از کشورها در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند و کشورهایی همچون مصر، اردن و ترکیه با اسرائیل همکاری دارند و اگر مسیر غزه باز شود این مشکلات مرتفع می‌شود.

کد خبر 5937771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha