۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۸

در گفت وگو با مهر عنوان شد؛

تقدیر از کتابداران نمونه در کانون های مساجد استان مرکزی

تقدیر از کتابداران نمونه در کانون های مساجد استان مرکزی

اراک- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کتابداران نمونه در کانون های مساجد این استان طی هفته کتاب تقدیر می شوند.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتابداران نمونه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در سطح روستاها و شهرها، همزمان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی تقدیر می‌شوند.

وی بیان کرد: توزیع کتاب بین کتابخانه های مساجد، بازدید از کتابخانه‌های عمومی اراک، عضویت اعضای کانون‌های مساجد در کتابخانه ها، معرفی کتاب در شنبه‌های کتاب در مساجد، اختصاص سه شنبه‌های تکریم به مناسبت هفته کتاب ویژه مروجان کتاب، برپایی منبرهای کوتاه سخنرانی ائمه جماعات با محوریت مطالعه و کتابخوانی از دیگر برنامه‌های این ستاد در هفته کتاب‌خوانی است.

انقانی از تقدیر مروجان کتابخوانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی طرح ملی اندیشه اسلامی در قرآن، بخش نبوت ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از طریق سامانه بچه‌های مسجد در این هفته اجرا می‌شود که طی آن، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی هم حضوری فعال دارند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: در هفته کتاب و کتابخوانی سرود «من یار مهربانم» در مساجد به صورت گروهی اجرا و اعضای شرکت کننده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی به پخش مستند در مسجد قائم آل محمد (عج) اراک از شبکه استانی آفتاب اشاره کرد و گفت: این مستند، فعال‌ترین کتابخانه مسجدی شهرستان اراک به عنوان پایگاه اصلی جوانان به ویژه دانشجویان برای مطالعه و استفاده از کتب به روز این کتابخانه را به تصویر می‌کشد.

کد خبر 5938336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha