۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

امام جمعه کیش:

دشمنان ایران از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بسیار هراسان هستند

دشمنان ایران از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بسیار هراسان هستند

کیش - امام جمعه کیش با بیان اینکه جمهوری اسلامی مولفه‌های قدرت ایران در جهان را تقویت کرد گفت: دشمنان ایران از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بسیار هراسان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح ترمینال جدید فرودگاه کیش که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، اظهار کرد: جامعه اسلامی و جهان اسلام امروز توانسته است به توسعه علمی قابل قبولی دست پیدا کند و در حال حاضر به درخت تنومند علمی تبدیل شده است.

وی، با اشاره به شگف‌زدگی جهان از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف توانسته‌است شگفتی جهانیان را برانگیزد و پیشرفت‌های حاصل شده در صنعت موشکی، صنعت هسته‌ای، صنعت نفت و گاز و همین فرودگاه مدرن از جمله این پیشرفت‌ها محسوب می‌شود.

امام جمعه کیش، با بیان این نکته که جمهوری اسلامی مولفه‌های قدرت ایران در جهان را تقویت کرد، بیان کرد: دشمنان ایران از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بسیار هراسان هستند به همین جهت در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند که قطار پیشرفت انقلاب را از ریل خارج کنند که با رهبری و تدبیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تمام نقشه‌های دشمن شکست خورده است و جمهوری اسلامی هر روز قوی‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز، ضمن تاکید بر لزوم طرح‌های نیمه تمام دولت، تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی کیش در دولت سیزدهم پیشرفت قابل توجهی داشت و قابل مقایسه با فعالیت دولت‌های گذشته نبود. بهره‌برداری از این فرودگاه روی شاخص‌های توسعه‌ای بخش‌های دیگر نیز اثرگذار خواهد بود.

وی با ذکر این نکته که جزیره کیش باید خود را برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های این فرودگاه آماده کند، اظهار کرد: باید پروازهای فرودگاه جزیره کیش افزایش پیدا کند چراکه این مهم خواسته و مطالبه عموم مردم و فعالان اقتصادی این جزیره است.

امام جمعه کیش، با ذکر این نکته که از وزارت راه و شهرسازی درخواست اجرای طرح ملس مسکن در جزیره کیش را داریم، گفت: ورودی مسیرهای زمینی به جزیره کیش را تقویت کنید. یکی از مهم‌ترین آن‌ها تسهیل رفت و آمد مردم به جاده چارک است.

کد خبر 5938751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha