۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲

استاندار زنجان:

تمرکز برای تروج فرهنگ نماز در مدارس افزایش یابد

تمرکز برای تروج فرهنگ نماز در مدارس افزایش یابد

زنجان- استاندار زنجان گفت: ترویج فرهنگ نماز در مدارس جدی گرفته و دانش‌آموزان به سمت مداومت در نماز سوق داده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی‌، ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز، اظهار کرد: زنجان مفتخر به میزبانی از سی‌امین اجلاس سراسری نماز در آذرماه است و تلاش می‌کنیم تا این اجلاس به صورت آبرومندانه در استان برگزار شود.

وی مدارس، خانواده‌ها و مساجد را در تربیت و فرهنگ سازی مؤثر خواند و گفت: باید ترویج فرهنگ نماز در مدارس جدی گرفته شود و دانش‌آموزان به سمت مداومت در نماز سوق داده شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در بخش‌ها و کمیته‌های اجلاس سراسری نماز کارهای مختلفی انجام شده است، خاطرنشان کرد: عمده تمرکز در این کمیته‌ها ترویج فرهنگ نماز در مدارس و توجه ویژه به نسل‌های جدید است.

وی با بیان اینکه میزبانی زنجان از اجلاس سراسری نماز، موضوع مهمی است، عنوان کرد: برگزاری مطلوب این رویداد با توجه به همزمانی سفر استانی رئیس جمهور و دیگر برنامه‌های سنگین و متعدد به هماهنگی‌های بیشتری نیاز دارد.

افشارچی سفر رئیس جمهور به استان را فرصت مغتنمی برای تأمین اعتبار و تعریف کردن پروژه‌ها دانست و افزود: در دور اول سفر استانی رئیس جمهور به زنجان طرح‌های بسیار مهمی به تصویب و مرحله اجرا رسید که شاهد به ثمر نشستن آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در دور دوم سفر نیز با تخصیص اعتبارات و منابع مالی لازم شاهد تصویب و اجرای طرح‌های بزرگی در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این جلسه به اهمیت برگزاری اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا همزمانی ۲ رویداد سفر رئیس جمهور به استان و میزبانی اجلاس سراسری نماز، بدون نقص و کاستی برگزار شود.

آیت‌الله علی خاتمی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های استانی در احصا، ارزیابی، مسائل و مشکلات، بیان کرد: امیدواریم شاهد برگزاری این اجلاسیه به نحوه احسن با کمترین اشکالات و آثار ماندگار باشیم؛ اما توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، برگزاری بی‌نقص این رویداد مهم است.

کد خبر 5938943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha