۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

رییس کل دادگستری استان بوشهر خبرداد؛

ورود دادگستری به مشکلات باشگاه شاهین بوشهر

ورود دادگستری به مشکلات باشگاه شاهین بوشهر

بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر از ورود دادگستری استان به موضوع مشکلات باشگاه شاهین در راستای حفظ حقوق عامه که از مطالبات مردم استان بوشهر است خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی انگیز بعد از ظهر سه شنبه در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و مالکین باشگاه شاهین در خصوص مسائل و مشکلات این تیم که مورد بحث قرار گرفت، گفت: توجه به جوانان و ورزش در استان بوشهر باید در همه زمینه‌ها توسط مسئولان نهادینه شود و در این حوزه حمایت ویژه ای داشته باشند که در ای ن راستا دادگستری استان بوشهر نیز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه این تیم متعلق به مردم استان بوده و از مطالبات آنها فعالیت مجدد این تیم بوده که دادگستری استان بوشهر در راستای حفظ حقوق عامه به این موضوع ورود کرده که امیدواریم پس از رفع مشکلات مردم شاهد فعالیت مجدد این تیم باشند.

وی ادامه داد: طی چند جلسه برگزار شده در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده باشگاه شاهین توافقاتی بین اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و مالک صورت گرفته که اگر در اسرع وقت این مسائل حل و فصل شود و زمینه‌ای فراهم می‌شود تا این تیم احیا و به فعالیت مجدد خود ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از ورود رئیس کل دادگستری استان بوشهر مشکل باشگاه شاهین تشکر کرد و گفت: طی این چند جلسه رئیس کل دادگستری استان با اهتمام ویژه ای که به این موضوع داشتند مسائل و مشکلات این حوزه را دنبال کردند که امیدواریم به زودی این مشکل رفع و مردم شاهد فعالیت مجدد تیم شاهین باشند.

کد خبر 5939021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha