اقدامات ددمنشانه اشغالگران در داخل بیمارستان شفا

اقدامات ددمنشانه اشغالگران در داخل بیمارستان شفا

برخی منابع از داخل بیمارستان شفا اعلام کردند: اشغالگران اقدام به انفجار انبار دارو و تجهیزات پزشکی در داخل این بیمارستان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی منابع در داخل بیمارستان شفا در گفتگو با الجزیره اعلام کردند: اشغالگران اقدام به تفتیش و بازرسی بیمارستان و بازجویی از حاضرین در آن کردند. تانک‌های اسرائیلی در محوطه بیمارستان حضور دارند. نظامیان اسرائیلی با بلندگو از فلسطینیان خواستند خود را تسلیم کنند. صهیونیست‌ها شماری از آوارگان و خانواده‌های شهدا و مجروحان را بازداشت کردند. نظامیان اسرائیلی در سایه شلیک گسترده به داخل و اطراف بیمارستان، در داخل ساختمان‌های بیمارستان حضور دارند.

این منابع بیان کردند: اشغالگران انبار دارو و تجهیزات پزشکی را در داخل بیمارستان منفجر کردند.

از سوی دیگر یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای دال بر وجود اسرا در بیمارستان شفا نیافته‌اند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی در جریان یورش به داخل بیمارستان شفا در غزه نه اسرای اسرائیلی را پیدا کردند و نه اثری از وجود اسلحه یافتند.

صهیونیست‌ها قبلا ادعا می‌کردند که مقر فرماندهی حماس زیر بیمارستان شفا قرار دارد و این جنبش از این بیمارستان برای اهداف نظامی استفاده می‌کند.

کد خبر 5939874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha