۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود

جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود

زنجان-جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه ترویج فرهنگ ناب بسیجی خنثی کننده توطئه دشمنان شده است، گفت: جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام کریم سرافراز روز چهارشنبه در جریان سفر به زنجان با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری بسیج افزود: امروز نیروی مردمی بسیج استوارتر از گذشته در همه عرصه‌ها نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج با بیش از چهار دهه فعالیت و خدمت خالصانه در عرصه‌های مختلف فعال است، افزود: خوشبختانه در همه برهه‌های زمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج نقش فعالی داشته است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین پشتوانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم بسیج است، گفت: بزرگترین پشتوانه بسیج هم نیروی مردمی است.

سرافراز با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های محرومیت زدایی و سازندگی قابل تقدیر است، یادآور شد: امروز شاهد فعالیت بسیج در مناطق مختلف روستایی و محروم کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران تاریخ فشرده و سختی را پشت سر گذاشته است، افزود: بسیجیان همواره در طول انقلاب مقابل ائتلافی نیرومند و جوی عملیاتی صف آرایی کردند و راه غلبه کفار بر ملت ایران را بستند

سرافراز با اشاره به امنیت امروز کشور گفت: امنیت پایداری را که اکنون در ایران برقرار است، مدیون بسیجیان و تفکر بسیجی موجود در جامعه هستیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: فرهنگ‌ بسیجی‌، فرهنگ‌ معنویت‌، شجاعت‌، غیرت‌، استقلال‌ و آزادگی‌ است‌ و برای‌ بسیجی‌، حفظ آرمانها و ارزشها هدف‌ مهم‌ زندگی‌ محسوب‌ می‌شود.

سرافراز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ناب بسیجی خنثی کننده توطئه دشمنان شده است، گفت: جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود.

کد خبر 5940106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha