۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵

هفته ششم لیگ برتر والیبال؛

فولاد سیرجان در صدر ماند / پنجمین برد گیتی‌پسند با شکست طبیعت

فولاد سیرجان در صدر ماند / پنجمین برد گیتی‌پسند با شکست طبیعت

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ششمین برد متوالی به صدرنشینی خود در لیگ برتر مردان تداوم داد و تیم گیتی‌پسند اصفهان با شکست طبیعت به پنجمین پیروزی خود دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، اردکان، اصفهان، گرگان و سیرجان پیگیری می‌شود.

مس رفسنجان حریف فولاد سیرجان نشد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با پنج برد متوالی و ۱۵ امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار داشت، این هفته در سالن گهر روش سیرجان میزبان مس رفسنجان بود.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان در این مسابقه سه بر یک مس را شکست دادند تا به ششمین برد خود دست یابند و با ۱۸ امتیاز در صدر باقی بمانند.

مس رفسنجان در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید، اما با واگذاری نتایج ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ چهارمین شکست فصل را تجربه کرد.

طبیعت شکست خورد

در چهلمین دیدار لیگ برتر مردان در سال ۱۴۰۲، تیم گیتی پسند در سالن مخابرات شهر سی‌وسه پل میزبان طبیعت بود. شاگردان سیدسعید عقیلی که در پایان هفته پنجم با چهار برد و ۱۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفتند، در این مسابقه به دنبال کسب پنجمین برد خود بودند تا جایگاه خود را تثبیت کنند و با شکست طبیعت به این هدف خود دست یافتند.

از سوی دیگر تیم تازه وارد طبیعت که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه ششم قرار داشت، به دنبال تداوم شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها بود اما تنها در ست نخست موفق به شکست نماینده اصفهان با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ شد و در سه ست بعدی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب میزبان خود شد.گیتی‌پسند با شکست طبیعت به پنجمین برد خود دست پیدا کرد.

شهداب یزد سوم شد

همچنین حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر مردان در سالن اختصاصی شهداب در یزد برگزار شد و شهداب و ایفاسرام اردکان که رقابت نزدیکی در جدول مسابقات دارند، به مصاف یکدیگر رفتند.

شهدابی‌ها در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا به چهارمین برد خود دست یابند و ۱۳ امتیازی شوند و جایگاه سومی ایفاسرام را از آن خود کنند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در ست نخست این دیدار خارج از خانه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم تا چهارم نتیجه را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۱ واگذار کردند تا دومین شکست فصل را تجربه کنند.

کد خبر 5940240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha