۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶

سردار سلامی:

بزرگترین امپراطوری دنیا قتل کودکان را افتخار می‌داند

بزرگترین امپراطوری دنیا قتل کودکان را افتخار می‌داند

اصفهان- فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین امپراطوری دنیا افتخارش قتل نوزادان در درون اتاق عمل‌ها است که میدان پیروزی خود را در بیمارستان می‌داند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش گرامیداشت ۲۵ آبان اصفهان اظهار داشت: جاودانه‌ترین، زیباترین و الهی‌ترین ارزش‌های این مردمان عزیز و فداکار با چنین اتفاقی رقم خورد.

وی افزود: هر سرزمین و قومی و مردمان هر دیاری با عناصر مشخص و برجسته‌ای شناخته می‌شوند و دارای شخصیت خاص هستند که اصفهان حقیقتاً نماد نصف جهان است و همیشه مترادف شکوه و همزاد عظمت و دارای تاریخ درخشانی در عصرهای متعلق به اسلام و تاریخ تمدن ایران زمین است.

اصفهان کهکشانی پر از ستاره

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این سرزمین مهد رویش شکوفه‌های دل‌انگیز فقاهت و عالمان بزرگ و مراجع عظام و دانشمندان جاودان با آوازه‌های جهانی است، گفت: اصفهان سرزمین هنر و هنری فراتر از مرزها را در بر دارد، علاوه بر آن سرزمین صنعت، حماسه‌هاست و مردانی با فرهنگی پیشتاز در مجموعه ایران بزرگ و سردارانی تاریخی و اسلامی مانند شهیدان سردار احمد کاظمی، حسین خرازی، حاج ابراهیم همت، مصطفی ردانی پور، شهبازی و … را در دل خود پرورش داده و کهکشانی پر از ستاره است.

وی این گلستان پرشکوه را نشانه این ادعا دانست و افزود: ۲۵ آبان ماه ۶۱ یک جلوه بی همتا، امر الهی است و در واقع اصفهان شایستگی و لیاقت آن را داشت تا نشانگر تحقق اراده الهی باشد و افتخار است که دنیا، اصفهان را با همین ویژگی‌ها می‌شناسند و سوی حق ایستاده است.

نمایش حقارت‌بار استکبار علیه کودکان غزه

سردار سلامی خاطر نشان کرد: تاریخ عمیق این مردم گویای این واقعیت است که اهل بیت (ع) در قلوب مردم جایگاهی فراتر از توصیف دارند و برای همین جوانان این دیار مشتاقانه به میدان می‌روند و خانواده‌ها بر مصیبت آنها صبر می‌کردند و حتی خانواده ۷ شهید و ۶ شهید دارند و اعزام داوطلبانه به میدان نشان می‌دهد که در این سرزمین، اسلام همیشه می‌درخشد.

وی با اشاره به جنگ کنونی در نوار غزه عنوان کرد: امروز بازهم مستکبران عالم دست به دست هم دادند در یک نمایش نفرت‌انگیز و شرم‌آور و بسیار تحقیرآمیز برای خودشان و حقیرانه با خفت و ذلت و با همه قدرت به جنگ با نوزادان رفتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بزرگترین امپراطوری دنیا افتخارش قتل نوزادان در درون اتاق عمل‌ها است که میدان پیروزی خود را در بیمارستان می‌داند اما در مقابل جوانان فلسطینی یک باتلاق برای آمریکا و اسرائیل ساختند که از بین ۱۶۰۰ دستگاه جنگی حدود ۱۸۰ دستگاه آنها منهدم شده است.

جنگ نامرئی علیه صهیونیست

سلامی با بیان اینکه مظلومیت مردم شرافتمند سرانجام کار خود را خواهد کرد و به روزهای نصرت و پیروزی خواهند رسید، گفت: این پیروزی و نصرت خداوند نزدیک است و همانگونه که طوفان الاقصی از جایی که گمان نمی‌کردند به آنها رسید و یک جنگ نامرئی را رقم زدند و از هر سایه‌ای می‌ترسند.

وی ادامه داد: مسلمانان جهان امروز بیش از همیشه همدل هستند و همبستگی جهانی در دنیا غیر مسلمان‌ها را نیز به خط کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمنان نمی‌توانند اراده ملت فلسطین را از بین ببرند در حالی که مردمان این سرزمین با روحیه مقاومت از قرآن آموخته‌اند که راه سعادت مسلمانان از استقامت در میدان می‌گذرد و فلسطین خواهد ماند و سیاستی که باید مدفون شود سیاست استکبار است و غزه به مدفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد.

وی افزود: امروز آشفتگی و هراس و آینده‌ای مبهم در رژیم صهیونیستی پراکنده شده است سرزمینی که دیگر جای زندگی نیست و مهاجرت معکوس آغاز شده است.

کد خبر 5940867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha